Hur gör jag för att skicka bilder från oakgalleri eller bilder jag har på datan. Har redan läst igenom det bergman skrivit men fattar endå inte.
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Foto
Collapse
X
-
Om du är inloggad dvs. Annars kommer inte "ladda upp" visas.
Det kan bli lite fel ibland när man går mellan fotoalbumet och forumet, man blir utloggad.
Läs och gör vad som står här, så hoppas jag det fungerar sedan!
Mvh Olof_______________________________________
De morgenstond heeft goud in de mond
Kommentera
-
Ursprungligen postat av Harrjag menar bilder som kommer fråm internet. Som inte finns i fiskesnack.Det är inte tillåtet att sno bilder som andra har tagit för att lägga upp här. (Eller på någon annan sida heller! ) Du får endast lägga upp bilder som du har tagit själv. Är det någon person med på bilden så ska du ha den personens tillåtelse för att publicera (lägga ut) bilden på någon hemsida. Tar du en bild från internet och lägger upp i fotoalbumet så kan fotografen stämma dig och Bergman som är ansvarig för vad som finns på sidan. dessutom är det fel rent moraliskt!
!!!!!
Kommentera
-
Ursprungligen postat av ArnenymDet är inte tillåtet att sno bilder som andra har tagit för att lägga upp här. (Eller på någon annan sida heller! ) Du får endast lägga upp bilder som du har tagit själv. Är det någon person med på bilden så ska du ha den personens tillåtelse för att publicera (lägga ut) bilden på någon hemsida. Tar du en bild från internet och lägger upp i fotoalbumet så kan fotografen stämma dig och Bergman som är ansvarig för vad som finns på sidan. dessutom är det fel rent moraliskt!
men du har fel i ett av dina påståenden, säkert jag som uppfattat din text fel. men du behöver inte en persons tillåtelse att publicera en bild om denne person är fotograferad av dig själv. Tillstånd krävs endast om bilden ska användas för marknadsföring osv.
Kommentera
Foton
Collapse
-
av MrRodarchHej,
Var ut på Vänern och fiskade gädda här om dagen och drog en 109cm smällfet förleksfisk....1 Foto-
Kanal: Bilder & fotografier
2024-04-21, 22:42 -
-
av PPalmHej! Jag och min sambo har varit ute och fiskat på samma plats ett par gånger nu, och enbart fått upp...4 Foton
-
Kanal: Bilder & fotografier
2024-06-18, 16:55 -
Relaterat
Collapse
Ämnen | Statistik | Senaste inlägg | ||
---|---|---|---|---|
Startad av GADDA1976, 2022-10-08, 13:58
|
2 svar
518 visningar
0 gillar