Ja han hade ju inte fått järnbrist på ett tag i alla fall.
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Kniv i magen...
Collapse
X
-
Ursprungligen postat av ghost Visa inläggMartin_G: Moraknivar med rött skaft är rostfria.
Mora knivar med rött skaft har kolstål vilket rostar!!!
Mora knivar med blått skaft har rostfritt stål, som inte rostar lika lätt[FONT=Impact]WWW.RSTB.SE [/FONT]
Kommentera
-
Ursprungligen postat av Hundersmarck Visa inläggjag fattar heller inte hur tänderna hakar fast i kniven.
Kommentera
-
Ursprungligen postat av robin_jerk Visa inläggMora knivar med rött skaft har kolstål vilket rostar!!!
Mora knivar med blått skaft har rostfritt stål, som inte rostar lika lätt[font=monotype corsiva]Livet är inte de dagar som gått, utan de dagar man minns...[/font]
Kommentera
-
Ursprungligen postat av rikard
menar saxarna som slår sönder truten på gäddan. inget konstigt att jag tycker det är idiotiskt.
Angla med angeldon är som ismete fast man tar hem fisken med händerna istället för spö i stora drag. Man har även större krok som ofta sättet sig illa. (Dock är angeldon lite gammaldags och fiskebutiker och annat vill alltid tjäna pengar, så dem kom på det nya, moderna, fräsiga och sportfiskeaktigare ismetet istället! )
- Glöm aldrig att du är helt unik. Precis som alla andra.
Kommentera
-
Ursprungligen postat av SpYke Visa inläggHehe självrensande fisk de vore något ;D
Nån som fått en fisk med någe anorlunda maginnehåll ?
Kommentera
-
Farsan rensa en matgädda en gång i tiden. Sprätter upp buken och det är helt ludet och lurvigt där i! Ut kommer en stor jävla råtta av nått slag. Men dem tillagade gäddan som smaka som gädda brukar. Men jag hade nog blivit lite illamående av detta iaf
- Glöm aldrig att du är helt unik. Precis som alla andra.
Kommentera
-
Elva kräftor, en sten på 56 gram och en 18 centimeter lång träpinne. En tre kilos gädda kan ha mycket i sin buk.
(Hårsfjärden SV Åtvidaberg)
Senast ändrad av kalleh; 2007-06-20, 08:03.kalleh
Kommentera
Foton
Collapse
-
av MrRodarchHej,
Var ut på Vänern och fiskade gädda här om dagen och drog en 109cm smällfet förleksfisk....1 Foto-
Kanal: Bilder & fotografier
2024-04-21, 22:42 -
-
av PPalmHej! Jag och min sambo har varit ute och fiskat på samma plats ett par gånger nu, och enbart fått upp...4 Foton
-
Kanal: Bilder & fotografier
2024-06-18, 16:55 -
Relaterat
Collapse
Ämnen | Statistik | Senaste inlägg | ||
---|---|---|---|---|
Startad av GADDA1976, 2022-10-08, 13:58
|
2 svar
514 visningar
0 gillar