Kanonbra artikel tycker jag. Synd att den absolut viktigaste bilden på limklämman och fjädern är borttagen bara! Jag som är en komplett ismete-nybörjare hade gärna sett hur man fixar till nappindikationen lite mer preciserat.
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Artikel: Ismete efter Gädda
Collapse
X
-
hahahahahaha
jädrar va kul de är me alla stavkontroller å dyligt (stavar som ja vill) "den suger" "snor bilder" HERREGUD RING GESTAPO han har snott en bild, men alla 2'685'638 album och filmer jag laddat ner olagligt på piratebay ska ni ge fan i, hur jävla korkat låter inte de.
ja ja vet att folk kommer kommentera detta inlägg......
känner ja blir fan lite förbannad på alla "förståsigpåare" det var han som tog initiativet(stavning?) å skrev en artikel inte ni, nä för man kan ju inte dela med sig av kunskapen för då kanske nån får högre PB än er, ve å fasa, tänk er om olle från mölndal tog en gädda på 15kg å ni bara en på 14kg, är ju bara att ringa aftonbladet å grina ut för fan, tror inte ja heller skulle kunna leva me de....VÄX UPP....
är de nån ni ska klaga på så är det (stäng inte av mig nu försöker bara få fram min poäng eller va man ska säga) "Bergman" för att han var "totalt jävla dum i huvet som inte såg hur kass artikeln var" å inte han som skrev den, tyckte den var bra å lärorik, visst de fattades ett par grejer men vi är ju fan inne på ett SPORTFISKEFORUM alla är inte lika insnöade som ni, frågar man brukar dom flesta vara hjälpsamma å svara på ens frågor, är väl de ett forum är till för??I'd rather push a ford, then driva a BMW!!!!
Kommentera
-
Ursprungligen postat av jämtlandgädda Visa inläggvarför så små krokar? jag har ju inte ens 8or till abborre!Bodybuilding och specimenfiske Is The Shit!!!
Kommentera
-
Ursprungligen postat av jämtlandgädda Visa inläggvarför så små krokar? jag har ju inte ens 8or till abborre!
Kommentera
-
sätter linan runt ena fingret och tvinnar några varv, sen hänger jag upp öglan. Funkar bra.
Kommentera
Kommentera