ok, nu kanske det räcker med alla diskussioner och argument från alla inblandade sidor! sånt här är ju typiskt svensktmete forumet!!! sånt vill vi inte ha här på fiskesnack.com. Letar om en debate club om ni nu måste debatera hela dagarna. artikeln är skriven och klar, jag tror inte max kommer skriva om den nu. det var administrationen som valde att plublicera den och det är bäst att låter dem bedöma vad som suger eller inte!
det är absolut okonstruktiv att gnälla på folk (gäller både max och flodebanan) och det leder inte till nån sorts förbättring! faktiskt...
varför inte ha nån slags artivle battle mellan flode o max om ni nu måste strida mot varandra, låt striden vara kreativ och inte förnedrande!
Handlar väl om att artikeln kunde varit bättre skriven och med mer info som är bra att veta...
Nästa gång han skriver något liknande så kanske han kommer ihåg det vi sagt och gör det hela mycket bättre?
ok, nu kanske det räcker med alla diskussioner och argument från alla inblandade sidor! sånt här är ju typiskt svensktmete forumet!!! sånt vill vi inte ha här på fiskesnack.com.
Allvarligt vem fan bryr sig om man tar deras bild pa ett spo och en vippa. Jag lovar bilden kommer inte hamna i National Geographics. Skarp er var snalla. Ge lite, istallet for att bara ta
håller med, det verkar finnas en hel del småpoliser o tjurgubbar här. släpp loss lite.
Bra artikel initiativ med grundläggande info, det jag tycker saknas är en beskrivning på hur man fäster in agnet på lämpligt sätt och att temperaturen är ganska avgörande för fiskevården, fiskar man i -15 i vind så kan man inte fota, väga, mäta och pussa fisken innan man släpper tillbaka den utan då ska den nog allra helst inte upp ur vattnet alls eller ner i ett väntande bad ovan isen. I det fallet är det nog bättre att nybörjare inte kör c&r.
Känner du igen den här texten spenderar du för mycket tid vid datorn och för lite tid i båten.
Tycker det är mycket lågt att gå in och säga att en artikel "suger"! Det är fel helt enkelt!
Oavsett om man tycker det suger eller inte så kan det knappast komma något konstruktivt ur att man uttrycker sig enligt ovan! Man kan faktiskt uttrycka sig vänligt även om man har kritik! De gånger man väl ger kritik så ska den vara konstruktiv!
Så till dem som känner sig träffade kanske man kan skriva följande istället...
Hej!
Tyckte artikeln var intressant att läsa men jag tyckte dock att det fattades vissa saker. Det vore exempelvis bra om du la till följande..... bla bla osv...
Peace!
Hur som helst så är artikeln bra även om det saknas saker, den ger ju upphov till diskussion och de som undrar har ju någon som de kan höra av sig till med eventuella frågor!
Där alla tänker lika tänker ingen särskilt mycket!
Kommentera