Jag var i fyrväpplingen i helgen och hade ett kanonfiske.Det blev 17 bågar upp och ca 10 tappade.Bottenmete med powerbait var dagens melodi.Det funkade bäst med en ganska kort tafs ca 60cm.
Kanske ska tillägga att det var i holmsjön (företagssjön).
Det kanske skulle vara en ide att dra ihop ett gäng här på FS och hyra holmsjön en dag.Skriv gärna vad ni tycker om ide´n.
Jag skjuter hellre själv än ser polarna missa!!!!!
Jag var i fyrväpplingen i helgen och hade ett kanonfiske.Det blev 17 bågar upp och ca 10 tappade.Bottenmete med powerbait var dagens melodi.Det funkade bäst med en ganska kort tafs ca 60cm.
Det kanske skulle vara en ide att dra ihop ett gäng här på FS och hyra holmsjön en dag.Skriv gärna vad ni tycker om ide´n.
Jag är på !
/M
Mina Placeringar: 2:a plats - Mälaren Mästerskapet Höstupplagan - Team Tail. 2: plats - Fångade tävlingens näst största gädda 100+ Roslags Pike
Har ett brinnade intresse för UL-fiske och då speciellt Fluga. Fördriver fiske fria dagar med Flugfiske och Spöbyggnad.
Kommentera