Artikel: Jigg och ismete med inriktning på abborre - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Artikel: Jigg och ismete med inriktning på abborre

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

Bra artikel, bra skrivet Japp nattfiskarn, du borde faktiskt nämnt hur man ska fiska abborre med jigg också bl.a. hur man ska göra, si å så och vad man borde undvika! Tycker förövrigt att det är kul och jigga efter abborre

Kommentera

Du är ju en riktigt duktig skribent... skicka artikeln till nån av våra fisketidningar så kanske du får nåt jobb.. jag uppskattade vaerkligen din artikel och blev fiskesugen... nu är det väl vinterfisket som lockar mest när det gäller abborren iallafall, tills dess får jag nöja mig med lite gäddor i vassen...

/painkiller/Thomas

Kommentera

kul att du har lagt ner lite arbete bakom det hela. Men som en gammal och vis man så kan jag ge dig som råd att icke använda flätlina på vintern, lätt hänt att den fryser ihop. har sett ett calcutta fara ner i ett hål för att flätlinan hade fryst
        Bodybuilding och specimenfiske Is The Shit!!!

Kommentera

Ursprungligen postat av jiggen Visa inlägg
          kul att du har lagt ner lite arbete bakom det hela. Men som en gammal och vis man så kan jag ge dig som råd att icke använda flätlina på vintern, lätt hänt att den fryser ihop. har sett ett calcutta fara ner i ett hål för att flätlinan hade fryst
          Lika bra det. De suger ju ändå i minusgrader de där jävla calcuttorna.
          Feskepöjk

www.freewebs.com/specimenstalkers

Kommentera

Ursprungligen postat av jiggen Visa inlägg
            Haha var det under pimpeltävlingen på skolan? Isåfall tror jag att jag vet vem det var ;D

On topic: Tyckte artikeln var underhållande och bra!

Kommentera

Fina aborrar där

Kommentera

Ursprungligen postat av painkiller Visa inlägg
                Du är ju en riktigt duktig skribent... skicka artikeln till nån av våra fisketidningar så kanske du får nåt jobb.. jag uppskattade vaerkligen din artikel och blev fiskesugen... nu är det väl vinterfisket som lockar mest när det gäller abborren iallafall, tills dess får jag nöja mig med lite gäddor i vassen...

/painkiller/Thomas
                tack så mycket allihopa!! ja det vore absolut nått!
                Flytovarall + Tunnelbana = sitta själv = Sjukt skönt!

Kommentera

Tja chysst artikel! Nu blev jag så sugen på att köra lite ismete efter Abborre och jag såg att du fiska i kältorpssjön i nacka så jag tänkte dra dit nu på söndag jag bor på Värmdö. Men vet du om det är bra is där en? Har du kan kanske något tips vart på sjön det är bra med abborre? Första gången jag prövar på ismete så det ska bli spännande
                  Senast ändrad av Sjöstrand; 2010-01-12, 19:47.

Kommentera

Bra artikel... Vore bättre med en mörtstuga eller 2 ismetespön som lön för mödan på artikeln dock

Kommentera

Riktigt fint skrivet av dig...
                      Senast ändrad av Knektis; 2011-03-12, 17:18.
                      Svar på vanliga frågor hittar ni Här
                      Fiskesnacks regler hittar ni Här
                      Vill du annonsera på Fiskesnack.com ?Klicka här för mer information
                      Joina Fiskesnack.com på Facebook Klicka här

Kommentera

Foton

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
                      Startad av lsjonsson, 2022-07-06, 08:58
                      8 svar
                      1 643 visningar
                      0 gillar
                      Senaste inlägg niklaus
                      av niklaus

Arbetar...
                      X