Masterpike, mycket bra artikel! Varför tar du inte upp tekniken på hur man jiggar gös med stora jiggar typ Bull Dawg?
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Artikel: Gösfiske - av MastaPike
Collapse
X
-
Hyfsad artikel om man ser till texten... Det saknas något ord här och där + att några meningar är lite konstigt skrivna (exempel: Själv så har jag fiskat väldigt mycket gös och fiskar numera även en hel del gös varje år och framförallt under dom perioder jag ser som heta.). Kan ju vara en idé att i framtiden låta någon annan läsa den innan den postas/publiceras.
Annars var det bra info, hoppas man får se mer sånt här.
Kommentera
-
Ursprungligen postat av MichaelHyfsad artikel om man ser till texten... Det saknas något ord här och där + att några meningar är lite konstigt skrivna (exempel: Själv så har jag fiskat väldigt mycket gös och fiskar numera även en hel del gös varje år och framförallt under dom perioder jag ser som heta.). Kan ju vara en idé att i framtiden låta någon annan läsa den innan den postas/publiceras.
Annars var det bra info, hoppas man får se mer sånt här.
Go for the Big Ones!
Old Firehand
Kommentera
-
Ursprungligen postat av Old FirehandMichael; De skickligaste sportfiskarna är inte alltid de bästa stilisterna och alla har inte råd med egna korrekturläsare. Som jag tidigare skrev så har jag inte läst en bättre Gösartikel sedan Eldkvarn brann. Åk själv..som Ingemar Stenmark brukade säga till kritiska journalister!
Go for the Big Ones!
Old Firehand
Kommentera
-
Grym artikel! Jävligt sugen på att börja trålla gös. Men tyvärr får man inte det i mina närliggande vatten.
En av de mest informations speckade artiklar jag läst. Den ända som ligger i samma klass är Old Firehands gösknep. Den la han iofs upp på ett lite halvjobbigt sätt. En om dag i chatten på Fiske.nu.
Old Firehand, kan du inte lägga upp den som artikel här också. Det är också en grymt inspirerande artikel den med!
Kommentera
-
Ursprungligen postat av SMasterGrym artikel! Jävligt sugen på att börja trålla gös. Men tyvärr får man inte det i mina närliggande vatten.
En av de mest informations speckade artiklar jag läst. Den ända som ligger i samma klass är Old Firehands gösknep. Den la han iofs upp på ett lite halvjobbigt sätt. En om dag i chatten på Fiske.nu.
Old Firehand, kan du inte lägga upp den som artikel här också. Det är också en grymt inspirerande artikel den med!
Go for the Big Ones!
Old Firehand
Kommentera
-
Ursprungligen postat av Old FirehandSMaster; Tack för komplimangen! Både mina Gäddfisketips och Gösfisketips var underlag för kommande artiklar i Fiskejournalen. Jag använde Fiske.Nu´s Planket som "bollplank" när jag dag för dag skrev fisketipsen. Då fick jag ju läsa vad "gösfiskeproffsen" på Fiske.Nu tyckte om mina tips! Några av de gamla, inbitna Fnuarna var direkt negativa till mina tips, andra var klart positiva och merparten tyckte ingenting. Eftersom jag bara skrev ett fisketips om dagen blev det kanske lite "halvjobbigt" för de läsare som ville ha allt serverat samtidigt. Till vintern gör jag kanske några nya artiklar.
Go for the Big Ones!
Old Firehand
Vet inte om det var någonting som direkt i dem som revolutionerade mitt fiske, men mitt gösfiske blev bättre efter att jag memorerat all den fakta som du lyckats klämma in dem.
Du får säga till när dina artiklar blir publicerade. Så att vi som inte prenumererar inte missar att köpa dem.
Kommentera
-
Ursprungligen postat av SMasterTyckte de var kanon. Men visst var det lite jobbigt när de kom en per dag. Men jag klippte ihop och arkiverade dem.
Vet inte om det var någonting som direkt i dem som revolutionerade mitt fiske, men mitt gösfiske blev bättre efter att jag memorerat all den fakta som du lyckats klämma in dem.
Du får säga till när dina artiklar blir publicerade. Så att vi som inte prenumererar inte missar att köpa dem.
OFs göstips tyckte jag också var kanon! Jag minns för en 5-6 år sedan då dom kom så printade jag ut alla och satte dom in en pärm som jag hade med på fisket för att kunna relatera fiskesituationen till tipsen vilket väldigt ofta även gick bra!
Michael. Bra tips om stavfelet! Ska låta någon annan läsa igenom innan jag skriver någon artikel i fortsättningen. Man blir ofta blind av sina egna stavfel/formuleringar.
Kommentera
Kommentera