Vissa låtar e kanon bra, är klan ledare i en Delta Force Squad som heter ASA Squad Sweden och vi har en Ultima Tule låt som start låt på vår hemsa ( har fått tillstånd till det) och vi är ingar rashatare för det. Tycker dom e sköna gossar , å vad gör det om man sjunger låtar om sitt hemland, "so fucking what", snart är det väl tabu å prata svenska åxå, nä dom e hel sköna tycker jag.
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Hur uppfattar ni Vikingarock?
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
-
Originally posted by esox_lucius
Kan säga att Ultima Thule INTE är det minsta rasistiska... Är nära vän med bandmedlem + familj och ni anar inte hur jävla mkt skit de får ta för att de påstås vara rasister... För ni som inte visste det kan jag säga att thule var FÖRST av alla med genren vikingarock och gjorde musiken för att de helt enkelt tyckte om våran historia och gamla mytologi och tyckte att det skulle vara en cool grej att göra musik på temat. När dom släppte sin andra skiva så gjorde dom det via fel bolag och det är hela anledningen till att de började veckas misstankar om främlingsfientlighet. Numera kliver de av scen utan tvekan så fort nån i främre raden lyfter en högerarm.
Har gått i samma klass som dotter till bandmedlemen och det är kanske inte så jävla kul när lärarna med hårda ord förklarar för oss att de minsann inte vill att eleverna ska lyssna på den där rasistiska skiten ultima thule och att de får skylla sig själva när folk bombar sönder studion med material från hela karriären och husdjur, skickar hotbrev hem i brevlådan mm...
Att stämpeln blivit värre och värre är pga andra band som ansluter sig till genren och skriver värre och värre texter.
Är så jävla trött på hela debatten för det är fan sjukt att man
knappt ska få hänga ut svenska flaggan vid kåken utan att klassas som rasist... Kolla på USA och vårt grannland. Inte fan
säger någon något om att man skyltar med stolta kläder och röd
a dagar då man firar sitt land...Hälleflundrafiskare
Kommentera
-
Originally posted by Mikespike82
Hallå vakna upp ur dvalan!!!!
Du tror alltså inte att hon kan sjunga? om hon sen mimar på konserten skiter jag i då jag aldrig kommer att se henne live.
Men jag antar att du sjunger på dina konserterSom autograf eller?
Kommentera
Foton
Collapse
-
Hej!
Är det någon som har något bra tips på hur man får bort intorkat fiskblod från insidan...1 Foto-
Kanal: Övrigt - Ej fiskerelaterat
2024-07-27, 19:22 -
Relaterat
Collapse
Ämnen | Statistik | Senaste inlägg | ||
---|---|---|---|---|
Startad av Usling, 2016-11-11, 09:56
|
252 svar
81 560 visningar
0 gillar
|