Skin-heads förknippas med nazister, därför man SKALL bråka med dem
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Hur uppfattar ni Vikingarock?
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Det är lätt för alla vuxna att säja att det är bra med utlänningar och så. Om ni hade varit svensk ungdom hade ni nog nästan garanterat tyckt annorlunda. För ni har inget ont av dem, det är inte er dem bråkar med, det är oss. Fega är dem också, alltid många mot en. Jag tycker att vi har full rätt att ogilla dem. Det är inte deras färg eller religion jag ogillar det är deras sätt. Alltså ogillar jag inte alla utlänningar men de flesta!
Kommentera
-
Nej utlänningarna. Jag vet att det finns många nazister som är helt dumma i huvudet. Men det är utlänningarna med! I alla fall de flesta... Är du utlänning? För det verkar som du gillar dem. Och det antar jag att du inte hade gjort om du varit svensk eller tjej!?
Kommentera
-
Var bor du då? Jag råkade skriva fel innan, jag menade att tjejer och vuxna är de ända som gillar utlänningar. Du kanske bor i ett område där det bor mycke utlänningar? För det verkar som du är kompis med dem, Jag anser att man borde utvisa alla under femtio!
Kommentera
-
Dom största rasisterna är invandrarna själva. Turkar gillar inte greker. Syrianer gillar inte Somalier. Araber gillar inte Israeler. Alla invandrare har nåt folk eller flera dom inte tycker om. Ja listan kan göras lång. Och när vi snackar om svenskar som invandrare. Vilka menar vi då. Är det nån renrasig typ av svensk. Måste i så fall vara samerna. Dom var ju åtmistone först i den norra delen av Sverige. Skåne befolkades ju tidigare av andra folk. Vikingarna kom ju inte först så dom kan i ju räkna bort. För 10 000 tusen år sen var det ju istid i Sverige. Alla Svenskar så kallat är ju blandade med folk från massa olika länder. Jag själv är blandning mellan Wallon och tysk. Min sambo är blandad med sameblod och Wallon. Walloner var ju mest Belgare. Så frågan kvarstår när är man svensk rasist. Finns det nåt som räknas till en riktig svensk. Alla är ju invandrare nån gång. MVH Gunnar J.Kan ge lite tips om abborrfiske och göstrolling.
Kommentera
-
Originally posted by squeed
Var bor du då? Jag råkade skriva fel innan, jag menade att tjejer och vuxna är de ända som gillar utlänningar. Du kanske bor i ett område där det bor mycke utlänningar? För det verkar som du är kompis med dem, Jag anser att man borde utvisa alla under femtio!
jag bor i ett ormåde där det inte är sådär jättemånga invandrare men visst är det en del.
där jag är på sommaren är det däremot väldigt många.
Varför skulle man inte kunna vara kompis med utlänningar?
när jag var 4 år var min bästa kompis från Iran, sen flyttade han till Paris./Lazinko
Kommentera
-
Självklart är det dumt att påstå att alla utlänningar är blåsta, men det är så att om EN invandrare beter sig illa , så får man uppfattningen att "alla" är blåsta. Hade man däremot hamnat i gräl med en svensk så hade man ju knappast haft så förutfattade meningar, men rent GENERELLT så uppfattar jag det PERSONLIGEN som att invandrare oftare missköter sig.
Kommentera
-
Originally posted by McMoj
Ultima thule, Värdelösa?
Kan du då förklara varför dem låg 2:a på cdlistan och sånt förr?Som autograf eller?
Kommentera
Foton
Collapse
-
Hej!
Är det någon som har något bra tips på hur man får bort intorkat fiskblod från insidan...1 Foto-
Kanal: Övrigt - Ej fiskerelaterat
2024-07-27, 19:22 -
Relaterat
Collapse
Ämnen | Statistik | Senaste inlägg | ||
---|---|---|---|---|
Startad av Usling, 2016-11-11, 09:56
|
252 svar
81 520 visningar
0 gillar
|