det är fan konstigt att man inte kan få ha grejerna i fred! Folk visar fan ingen respekt alls för andra människor.. Jag satt och metade id idag ganska centralt i fagersta. Har cykeln 10m bort. Så rätt som det är kommer det en massa hiphoppare o så hör jag nån av dom som ropar " Ey stanna, vi snor cykeln!" sen hoppar han av pakethållaren på en annan cykel och snor min!
Så där står jag med alla fiskegrejer utspridda och ser hur någon jävla idiot cyklar iväg på min cykel.
Som tur är ringer jag farsan och undertiden han kommer så plockar jag ihop grejerna o så åker vi iväg och letar. Tar nor ½timme innan vi hittar dom och min cykel. Kan ju lova att det var nära att dom sket på sig när jag o farsan klev ut ur bilen o farsan börja skälla på dom..
Men det e fan konstigt att man inte kan få ha grejerna ifred!
Så där står jag med alla fiskegrejer utspridda och ser hur någon jävla idiot cyklar iväg på min cykel.
Som tur är ringer jag farsan och undertiden han kommer så plockar jag ihop grejerna o så åker vi iväg och letar. Tar nor ½timme innan vi hittar dom och min cykel. Kan ju lova att det var nära att dom sket på sig när jag o farsan klev ut ur bilen o farsan börja skälla på dom..
Men det e fan konstigt att man inte kan få ha grejerna ifred!
Kommentera