Jerka!: Den där gula MTB:n du hade förrut, exakt hur mkt betalade du för den. =D
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
jävla samhälle
Collapse
X
-
Nu börjar det låta som man kan få en åtminstone defensiv orsak till att släpa med sig en schysst gäddbonk när man fiskar!
Räcker det med att hävda att den bonkade hoppade eller måste den vara hip också ... eller bör den kanske bära hipsters ... ?Må vi alla ha ett intressant fiske!
Kommentera
-
vad tjänar man på att slå ner dom? man får dom och alla deras polare efter sig.. Blir man gladare av att ha slagit ner någon?
Jag känner en av deras polare som har riktigt hög status i deras gäng.. har snackat med honom och han har skällt ut dom.. så dom komme inte röra mig eller mina polares grejer mer..
så varför slå ner dom?Bajen forever!
Kommentera
-
Ramon Dekker
Hur man reagerar varierar från gång till gång. Tyvärr kan man inte sitta på ett forum och diskutera hur man borde göra/vad man själv skulle göra om man hamnade i en sådan här situation...
Det du beskriver tycker jag låter som ett pojkstreck Korten. Ett riktigt "farligt gäng" som jag upplever att du beskriver skulle knappast pyssla med saker såsom att sno en killes cykel. Det är vad min erfarenhet säger mig iaf, alltså lugnar dem nog ner sig ganska rejält om du tar med dig din farsa och låter honom skälla på dem lite mer....Annars finns det ju en polismyndighet som är till för att reda ut sådant här...Att vuxna människor sitter och snackar om att man borde klubba dem osv är ju bara löjligt tycker jag =)
Kommentera
-
Ramon Dekker
Korten: Känner inte igen hela historien bakom men det var bara intrycket jag fick. Poängen var dock att man skall låta såna saker skötas av polis osv. Det är vad jag själv hade gjort och i mitt fall ligger självförsvar osv annars nära till hands =)...Mitt nick är en hyllning till världens bästa thaiboxare genom tiderna tex... =).
Lugnast är nog att göra som du har gjort...Din cykel är tillbaka och allt är frid och fröjd. Men för att hindra att dem tråkar dig mer eller dina kompisar så kanske en polisanmälan skulle vara på sin plats? =)...
Kommentera
Foton
Collapse
-
Hej!
Är det någon som har något bra tips på hur man får bort intorkat fiskblod från insidan...1 Foto-
Kanal: Övrigt - Ej fiskerelaterat
2024-07-27, 19:22 -
Relaterat
Collapse
Ämnen | Statistik | Senaste inlägg | ||
---|---|---|---|---|
Startad av Usling, 2016-11-11, 09:56
|
252 svar
81 389 visningar
0 gillar
|