Nog för att det finns många garv på youtube men frågan är om inte detta tar priset. Två smått onyktra killar som precis grävt upp en stubbe. Håll till godo, själv garvade jag så att jag grät.
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Roligaste filmen ever?
Collapse
X
-
Är nå promille igång där. Hehe
Här är en som var i Byske för ett par sommrar sedan och låg å skräpade runt samhället.
Senast ändrad av gäddslaktarn; 2010-01-15, 14:54.Hemsida: http://www.slaktarnlures.se
-
Japansk humor när den är som bäst, väldigt elak. http://www.youtube.com/watch?v=G8nQ4...eature=related
Kommentera
-
Ursprungligen postat av tintin_jkpg Visa inläggSkratta åt alkoholister, finns det något mindre moget?
Ni skulle förmodligen inte skratta om det var era föräldrar, syskon eller barn som fastnat i den farligaste drogen av alla och någon filmat för att sedan lägga upp filmen på youtubeÄr man inte lite galen så är man inte riktigt klok!!!
Kommentera
-
Ursprungligen postat av Geronimo Visa inläggDet finns en jävla massa saker som är politiskt fel att skratta åt men som ändå kan vara jävligt roliga. Ungefär som när någon slår sig på tummen med hammaren. Jag tycker man kan få skratta åt vad man vill och den här filmen har kanske en avskräckande inverkan för någon vad gäller alkohol?
Det var inte alls så jag menade, jag skiter i vad som är politiskt korrekt och inte.
När andra far illa och går mot en nästan säker död så skrattar jag inte åt dem.
Hoppas ingen i din närhet blir beroende av alkohol så du börjar skratta åt dem när de ligger där i sina egna spyor, har supit bort sina pengar och dragit på sig skulder, alienerat alla sina vänner så de är ensamma kvar och bara väntar på att dö.
Det är precis vad som händer vid ett alkoholberoende
Kommentera
-
Ursprungligen postat av tintin_jkpg Visa inläggPolitiskt fel?
Det var inte alls så jag menade, jag skiter i vad som är politiskt korrekt och inte.
När andra far illa och går mot en nästan säker död så skrattar jag inte åt dem.
Hoppas ingen i din närhet blir beroende av alkohol så du börjar skratta åt dem när de ligger där i sina egna spyor, har supit bort sina pengar och dragit på sig skulder, alienerat alla sina vänner så de är ensamma kvar och bara väntar på att dö.
Det är precis vad som händer vid ett alkoholberoende
Sorry om du tagit illa vid dig men tycker du inte själv att du drar på lite väl hårt? Du behöver inte skratta om du inte vill. Men du behöver inte heller berätta för mig vad jag ska tycka är roligt. Om du drar likhetstecken mellan att tycka filmen är rolig till att tycka att alkoholism är kul så får det stå för dig.
Skulle man inte få skratta åt folk som går mot en säker död så skulle humorn dessutom bli avsevärt begränsad. Odödliga komiker är en bristvara såvitt jag vet.Är man inte lite galen så är man inte riktigt klok!!!
Kommentera
-
Fina klipp än så länge upp med mer Här har ni en polares farsa som tagit några glas http://www.youtube.com/watch?v=cPXDNr3-naE
Kommentera
Foton
Collapse
-
Hej!
Är det någon som har något bra tips på hur man får bort intorkat fiskblod från insidan...1 Foto-
Kanal: Övrigt - Ej fiskerelaterat
2024-07-27, 19:22 -
Relaterat
Collapse
Ämnen | Statistik | Senaste inlägg | ||
---|---|---|---|---|
Startad av Usling, 2016-11-11, 09:56
|
252 svar
81 552 visningar
0 gillar
|