Ønsker å hylle hele Sverige som opp i gjennom årene har gitt oss tv-underholdning på et høyt meget høut nivå. Den ene godbiten etter den andre har trillet frem i våre tv her hjemme i Norge.
Men det er et program som utpeker seg som noe av det beste og jeg vil takke Sverige for det fantastiske programet
Der de kårer Sveriges best dansband.
9 lørdagskvelder har vi kunne sitte en time og tredve mittuner å følge med på musikk som overgår alt annet her i verden. Det har vært en fryd at følga med.
Jeg nevner i fleng med topp band
Blenders
Torgny melins
zekes
Date
shame
casanovas
og ikke minst vinneren
playtones
som faktisk dro til med vår alles rybak's GP låt fayritale under finalshow og vikken versjon.
Så en stor stor takk til hele Sverige som beriker den norske tvrutan med en swingande show som dansbandskampen er.
Og ønsker å gratulere dere alle med
Playtones. Hvilket band
Jag måste ringa carina får inte glømma det !!!!!!!
Her kan dere som ikke har sette sette av 13,5 time og se hele høstens godbitar
Men det er et program som utpeker seg som noe av det beste og jeg vil takke Sverige for det fantastiske programet
Dansbandskampen
Der de kårer Sveriges best dansband.
9 lørdagskvelder har vi kunne sitte en time og tredve mittuner å følge med på musikk som overgår alt annet her i verden. Det har vært en fryd at følga med.
Jeg nevner i fleng med topp band
Blenders
Torgny melins
zekes
Date
shame
casanovas
og ikke minst vinneren
playtones
som faktisk dro til med vår alles rybak's GP låt fayritale under finalshow og vikken versjon.
Så en stor stor takk til hele Sverige som beriker den norske tvrutan med en swingande show som dansbandskampen er.
Og ønsker å gratulere dere alle med
Playtones. Hvilket band
Jag måste ringa carina får inte glømma det !!!!!!!
Her kan dere som ikke har sette sette av 13,5 time og se hele høstens godbitar
Kommentera