Efter 30 timmars konstant firande blir det till att sova några dagar.
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Sm-guld
Collapse
X
-
Nu är det cupen som gäller, Gnaget för trippeln i år!
Men jag tror att det blir knivigare. Sillstryparna kommer vara rejält revanschsugna och flera AIKgubbar var enligt uppgift ute väldigt sent i söndags och rejält slitna (som jag själv) igår, jag klandrar dom verkligen inte dock.
Hade varit roligt med en liten alternativ uppställning på lördag, kanske Özkan, Miran, Atta och Lundberg i startelvan?Är det blåål eller vralåk?
Kommentera
-
Ursprungligen postat av Könberg Visa inläggSanslös match, trodde det var kört efter 1a, men skattesmitarna föll rätt rejält i andra tycker jag. Att Tjerna sätter 1-2 är sånt man bara ser på film.
Polaren åkte till baksidan och pröjsa 1800 för en biljett, jag avundades honom igår.
Annars tycker jag självklart att livet är ganska rättvist nu...How inappropriate to call this planet Earth, when clearly it is Ocean." Arthur.C.Clarke
Kommentera
-
Shit va härligt, IFK hade verkligen ingenting idag, bara lite första 10 i andra, var lite skraj att det skulle bli förlängning innan första målet men sen var jag inte rädd alls.
Imorgon avgörs om vi tar kvadruppeln också!!!Är det blåål eller vralåk?
Kommentera
-
Ursprungligen postat av fishmark Visa inläggÅsså fixar vi dubbeln oxå
Nu är det väl iallafall bevisat vilka som är sveriges bästa fotbollslag
FEST
Champions League nästa
haha Champions League nästa ! AIK kommer bli så utspelade . svenska fotbolls lag har inget att komma med utanförsverige . alsvenskan räknas som en utav världens sämsta fotbolls ligor .I Don't Give a F*ck who your father is..... Don't walk on the water wile i'm FISHINGsigpic
Rullknäckarn Min Fiske Guru !
Kommentera
-
A.I.K! Fy f*n vad vi är bäst! Kom hem ganska nyss från att ha stått och skrikit halsen av mig på Norra Stå! 2009 är AIKs år och det kan ingen ta ifrån oss nu! Alla hatar oss, alla hatar oss, men va fan gör det!
Var dock försent ute efter biljetter när det gällde sm-guldet (biljetterna på tradera gick på 4000kr st).
Kul med så många gnagare på fiskesnack!--AXL, DUFF, SLASH, STEVEN, IZZY-- IN MEMORY OF GUNS N' ROSES!
Kommentera
Foton
Collapse
-
Hej!
Är det någon som har något bra tips på hur man får bort intorkat fiskblod från insidan...1 Foto-
Kanal: Övrigt - Ej fiskerelaterat
2024-07-27, 19:22 -
Relaterat
Collapse
Ämnen | Statistik | Senaste inlägg | ||
---|---|---|---|---|
Startad av Usling, 2016-11-11, 09:56
|
253 svar
81 760 visningar
0 gillar
|