Jag vill härmed varna medlemarna på Fiskesnack att göra affärer med Jämtlänningen© alias Tobias Sjöström. Vi hade gjort upp en deal på ett spö som han skulle köpa av mig. Killen var mycket intesserad och ville att jag skulle skicka spöet till honom omgående varvid jag skickade det med Bussgods med efterkrav till honom i Sundsvall den 29:e oktober 2003. Godset anlände till Sundsvall 31:a oktober vilket Tobias blev informerad om. Efter drygt en vecka hade Tobias inte hämtat ut spöet. Sedan har jag vid flertal tillfällen påminnt honom via epost och telefonsamtal då han har kommit med ursäkter om varför han inte har hämtat ut spöet men lovar att hämta det snarast. Enligt Bussgods rutiner returnerar de paketet till avsändaren om mottagaren inte hämtar ut det inom 2 veckor. Jag har vid fler tal tillfällen bett Bussgod förlänga tiden så att Tobias skulle ha någon chans att hämta ut paketet. Paketet har legat i en och en halv månad hos Bussgods i Sundsvall. Den 12:e november returnerade Bussgods paketet till mig vilket innebär att har torskat på frakt- och efterkravsavgift på 190 kr.
För övrigt har Tobias tidigare jobbat på Bussgods i Sundsvall och personalen som jag har varit i kontakt med på det företaget känner väl till Tobias. Samtliga har en genemnsam åsikt om Tobias som jag, för att vara snäll, låter blir att ta upp här.
Gör inga affärer med Tobias, han är en skojare.
/Quincy Wu
För övrigt har Tobias tidigare jobbat på Bussgods i Sundsvall och personalen som jag har varit i kontakt med på det företaget känner väl till Tobias. Samtliga har en genemnsam åsikt om Tobias som jag, för att vara snäll, låter blir att ta upp här.
Gör inga affärer med Tobias, han är en skojare.
/Quincy Wu
Kommentera