Jag går nu sista året på gymnasiet och har på allvar börjat fundera på att söka in till Sportfiskeakademin. Så tänkte höra med er som går där, hur det är. Är det något att rekomendera?? Vad får ni göra på dagarna, och hur tuff är utbildningen? Såg att det var två platser över till den här treminen, så chanserna bör ju vara ganska stora att komma in, eller? Skriv gärna ner kommentarer, både bra ok dåliga om skola, så får jag lite med kött på benen :P
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Till er på Sportfiskeakademin
Collapse
X
-
wow korten kursu och anton!!! får ja din autograf?, nej skoja bara , jo de e väl okej KY utbildningen ska vara riktigt bra har ja hört, men de e faktiskt rätt mycke skola där tycker dom flesta !, eller så gör man som anton och super sej medvedslös spyr ut från fönstret och blir rakad på huvet me en rakapparat typ första dan lol !!!!
mvh Crubbster[FONT=Franklin Gothic Medium]José Cuervo & en kall Corona med en lime[/FONT]
Kommentera
-
till blirre eller va du hette : utbildningen liknar en vanlig gymnasie utbildning med vanliga ämnen med lite fiske vid sidan..! man läser vanliga ämnen dom flesta dagarna i veckan plus ett antal andra kurser som typ hmm sportfisketurism vattenvård mm... sportfiskemetoderna ligger väl var 5 vecka lr ngt...! men men en bra utbildning... men men om du i framtiden vill ha ett jobb med förnämlig lön så ska du nog läsa vidare efter dom 3 åren!
Kommentera
-
Originally posted by Crubbster
wow korten kursu och anton!!! får ja din autograf?, nej skoja bara , jo de e väl okej KY utbildningen ska vara riktigt bra har ja hört, men de e faktiskt rätt mycke skola där tycker dom flesta !, eller så gör man som anton och super sej medvedslös spyr ut från fönstret och blir rakad på huvet me en rakapparat typ första dan lol !!!!
mvh Crubbster
han hann ju gå där borta länge innan han vart rakad. så nu vågar han nog inte komma hem.
du får min autograf nån gång när jag kommer ner ditBajen forever!
Kommentera
Foton
Collapse
-
Hej!
Är det någon som har något bra tips på hur man får bort intorkat fiskblod från insidan...1 Foto-
Kanal: Övrigt - Ej fiskerelaterat
2024-07-27, 19:22 -
Relaterat
Collapse
Ämnen | Statistik | Senaste inlägg | ||
---|---|---|---|---|
Startad av Usling, 2016-11-11, 09:56
|
252 svar
81 382 visningar
0 gillar
|