Jag pluggar till Utvecklingsingengör på högskola.
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Vad gör ni?
Collapse
X
-
sturgeon: händer väl att man lägger ett å annat värmegolv... men va e t-röd? använder lös kabel som man flytspacklar över. själva kopplingen måste en elektriker göra. kolla bara med en ohm mätare? innan flytningen. grinigt om det e nåt fel på kabeln efter man flytat, fuktisolerat och lagt klinker.
bergman&sturgeon: behöver ni tips e det bara att pm:a eller ta det via icq
Kommentera
-
Originally posted by JiMpA
sturgeon: händer väl att man lägger ett å annat värmegolv... men va e t-röd? använder lös kabel som man flytspacklar över. själva kopplingen måste en elektriker göra. kolla bara med en ohm mätare? innan flytningen. grinigt om det e nåt fel på kabeln efter man flytat, fuktisolerat och lagt klinker.
bergman&sturgeon: behöver ni tips e det bara att pm:a eller ta det via icq
Det är alltid bra att känna ett kakelproffs, än än så länge har jag endast kaklat diverse bord, baslåder etc.sigpic
Kommentera
-
Originally posted by Sturgeon
Därav skyddsmasken, eller?
Har du fått din kamera du hade beställt!
Skulle vilja veta vad du tycker om den kameran... Om den är bra och så?
Kommentera
-
Originally posted by JJJ78
Japp! Du kan dina saker! Hade lite tråkigt på jobbet så jag tog fram digitalkameran och lekte lite.
Har du fått din kamera du hade beställt!
Skulle vilja veta vad du tycker om den kameran... Om den är bra och så?
Har kikat på andra modeller men det är den jag vill ha.sigpic
Kommentera
-
Originally posted by Sturgeon
Nopp, har ej fått den, tydligen slut överallt, när jag letat omkring, "borde" komma om någon vecka enligt försäljaren. Canon har strulat, underkapacitet är aldrig bra.
Har kikat på andra modeller men det är den jag vill ha.
Kommentera
-
Originally posted by Tobbe
CC 30 på golvreglarna är att föredra (gänse standard) i våtutrymmen...
Själv är jag Programmerare, Dator tekniker om nån undrar...därav mina kunskaper om regelavstånd i badrum........
angående golv. så är det lämpligt med först 22 mm spånskiva. ovanpå lägger man en golvgips.(ett måste med "dött" material)
därefter flytspackel ovanpå ev. värmeslingor. å sist men inte minst klinkern. blir stumt så det räcker kan jag lova.
flytspackla är alltid att rekomendera för att få ett fint fall mot brunn. eller alt. slipsats. (om man nu river ut det gamla golvet helt.)
Kommentera
-
Originally posted by JiMpA
håller med dig om golvet. men sturgeon frågade om kakel.(sitter på vägg) å klinker sitter på golv.
angående golv. så är det lämpligt med först 22 mm spånskiva. ovanpå lägger man en golvgips.(ett måste med "dött" material)
därefter flytspackel ovanpå ev. värmeslingor. å sist men inte minst klinkern. blir stumt så det räcker kan jag lova.
flytspackla är alltid att rekomendera för att få ett fint fall mot brunn. eller alt. slipsats. (om man nu river ut det gamla golvet helt.)
Men om du nu är kakelsättare borde du ju inte jobba med klinkers.sigpic
Kommentera
Foton
Collapse
-
Hej!
Är det någon som har något bra tips på hur man får bort intorkat fiskblod från insidan...1 Foto-
Kanal: Övrigt - Ej fiskerelaterat
2024-07-27, 19:22 -
Relaterat
Collapse
Ämnen | Statistik | Senaste inlägg | ||
---|---|---|---|---|
Startad av Usling, 2016-11-11, 09:56
|
252 svar
81 606 visningar
0 gillar
|