Jag skriver här och vill klaga... VARFÖR EN JÄVLA MASSA HELVETES ÖL BURKAR I ALBUMET??????? Ni klagade på min polska fisketidning med en halv naken brud och ni lägger upp en jävla massa ölburkar? är detta en jävla alcohol butik? tycker vi ska ta bort alla jävla ölburkar... man blir så jävla less.,,,
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
ölburkar i albumet......
Collapse
X
-
Ölburkar är ju så cooooooooooola...
Den halvnakna bruden... var det en Zebco-reklam eller Daiwa?
Jag har nog den tidningen själv och blev lite chockad när jag såg annonsen. I utlandet är man lite mer liberal vad gäller nakenhet. Frågan är hur många halvnakna fiskande brudar som finns i världen... ett billigt knep att sälja spön helt enkelt.
Om bilden togs bort för att den var sexistisk eller för att det var en annons är jag intresserad av att veta.sigpic Man lever inte för att fiska - man fiskar för att leva!
Kommentera
-
Ursprungligen postat av Sir Fish-a-lot Visa inläggÖlburkar är ju så cooooooooooola...
Den halvnakna bruden... var det en Zebco-reklam eller Daiwa?
Jag har nog den tidningen själv och blev lite chockad när jag såg annonsen. I utlandet är man lite mer liberal vad gäller nakenhet. Frågan är hur många halvnakna fiskande brudar som finns i världen... ett billigt knep att sälja spön helt enkel.
Sen tycker jag att varken öl eller lättklädda personer är speciellt stötande så för min del är det OK. Dock bör det vara i ett passande sammanhang, alltså inte en brud i stringtrosor med ett spö i handen eller en bild på 14-åringar som bäljar bärs utanför grillen i Sjöbo, eller nåt. En bild på någon som avnjuter en kall öl i sin stol i väntan på hugg en varm sommar dag är inget problem, ej heller en person som är lättklädd och fiskar på sommaren i Australien.
Sen finns det många personer som tar anstöt av svordomar och det förekommer ofta här på forumet; man får helt sålla och acceptera olika uttryck och åsikter bara dessa inte är kränkande.Senast ändrad av lex; 2008-05-28, 15:40.
Kommentera
-
LordPike
Ursprungligen postat av ZanderAngler Visa inläggJag skriver här och vill klaga... VARFÖR EN JÄVLA MASSA HELVETES ÖL BURKAR I ALBUMET??????? Ni klagade på min polska fisketidning med en halv naken brud och ni lägger upp en jävla massa ölburkar? är detta en jävla alcohol butik? tycker vi ska ta bort alla jävla ölburkar... man blir så jävla less.,,,
kolla gärna in länkarna då det har pratats om ämnet tidigare.
Kommentera
-
Tycker nog du tar i lite väl mycket nu.
Jag var tvungen att kolla och stegade igenom bilderna från nyaste och sedan 300bilder bakåt, utan att se en enda ölburk (kan ha missat någon men ändå...)
VARFÖR EN JÄVLA MASSA HELVETES ÖL BURKAR I ALBUMET???????
Kommentera
Foton
Collapse
-
Hej!
Är det någon som har något bra tips på hur man får bort intorkat fiskblod från insidan...1 Foto-
Kanal: Övrigt - Ej fiskerelaterat
2024-07-27, 19:22 -
Relaterat
Collapse
Ämnen | Statistik | Senaste inlägg | ||
---|---|---|---|---|
Startad av Usling, 2016-11-11, 09:56
|
252 svar
81 387 visningar
0 gillar
|