Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Roliga särskrivningar på fiskesnack typ "skit fiske"
Collapse
X
-
The alt.usenet.rulez.is.the.king FAQ
Hakkaa päälle!Saatanan Usenet Rulez, sauna ei ole tarpeeksi kuuma.Kanna sisälle lisää pontikkaa, akka, pikinpäin!Perkele alt.usenet.rulez.is.the.king!
Klickbara länkar följer nedan
Nattplockad mask
Gädda äter Sissy
Abborre vs mask
Abborre vs mört
Måånga gäddor samlade vid betet
Gädda äter gädda
Spännande fiskemetod efter gädda
FS SPARADE TRÅD
Laxhugg!
-
Djup karta...hur djup?Vad skulle vi gjort utan havet? Skulle vi burit båten.... http://ghfk.se/
Kommentera
-
Ursprungligen postat av Storfiskaren Visa inläggDem ???
/Storfiskaren
Kommentera
-
Dahaha. Jag har inte fått lära mig mycket svenska under mina nio år i skolan och jag känner inte för att ta svenskalektioner på min fritid. Det får du gärna acceptera. Snart när gymnasiet börjar ska jag väl ändå få lära mig lite svenska av världsklass.
Det är väldigt lojt i grundskolan, så det är inte konstigt att vi ungdomar skriver som vi gör.Senast ändrad av niklas-; 2008-06-06, 21:39.
Kommentera
-
Ursprungligen postat av niklas- Visa inläggDahaha. Jag har inte fått lära mig mycket svenska under mina nio år i skolan och jag känner inte för att ta svenskalektioner på min fritid. Det får du gärna acceptera. Snart när gymnasiet börjar ska jag väl ändå få lära mig lite svenska av världsklass.
Det är väldigt lojt i grundskolan, så det är inte konstigt att vi ungdomar skriver som vi gör.
Det är väl snarast ett ointresse över att kunna föra sig i tal och skrift som är ert problem. Att kunna skriva och tala är makt!!!
Vem tar till sig en totalt värdelös uppsats där särskrivningar med dem, de, det etc är fullkomligt ihoprörda? Det är en skrift av en amatör...
Hoppas du lär dig något på gymnasietFabrikör Stava rules...
Kommentera
-
Ursprungligen postat av Ambassadeur5000 Visa inläggHmmmm?
Att kunna skriva och tala är makt!!!
Vem tar till sig en totalt värdelös uppsats där särskrivningar med dem, de, det etc är fullkomligt ihoprörda? Det är en skrift av en amatör...
Kommentera
-
Jag störde mig enormt mycket på felanvändning av de/dem. Nu är det så vanligt att jag inte orkar bry mig längre. Det intressanta är att nästan ingen använder engelska they/them fel.
Om jag vore magister skulle jag säga åt ungarna att "tänka på engelska".
Kommentera
-
En mästare i särskrivning...hehe
--------------------------------------------------------------------------------
sjö fråga
--------------------------------------------------------------------------------
vet någon var det finns bra dammar sjöar för botten mete i när heten av Arvika
Kommentera
Foton
Collapse
-
Hej!
Är det någon som har något bra tips på hur man får bort intorkat fiskblod från insidan...1 Foto-
Kanal: Övrigt - Ej fiskerelaterat
2024-07-27, 19:22 -
Relaterat
Collapse
Ämnen | Statistik | Senaste inlägg | ||
---|---|---|---|---|
Startad av Usling, 2016-11-11, 09:56
|
252 svar
81 827 visningar
0 gillar
|