Vet någon här på forumet var man kan köpa mindre avkrokningsmattor för tex abborre nånstans? jag har goooglat lite men jag har inte hittat någt nämnvärt
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Avkrokningsmatta te borre!
Collapse
X
-
Det finns en liten smidig modell som man viker i tre, om du förstår hur jag menar... Finns i flera olika märken, både från fox, ultimate (samma som attack) och säkert många fler. Den är klockren, då den inte tar stor plats i packningen, men ändå ger ett bra skydd för fisken. Ihopvikt är den typ som ett A4. Skön att sitta på tills man får fisk oxå!
Snodde en bild på mattan från en butik i holland... Tankertz hollendters!mer minor i trålarna
-
Ursprungligen postat av peter Visa inläggDet finns en liten smidig modell som man viker i tre, om du förstår hur jag menar... Finns i flera olika märken, både från fox, ultimate (samma som attack) och säkert många fler. Den är klockren, då den inte tar stor plats i packningen, men ändå ger ett bra skydd för fisken. Ihopvikt är den typ som ett A4. Skön att sitta på tills man får fisk oxå!
[ATTACH]10330[/ATTACH]
Snodde en bild på mattan från en butik i holland... Tankertz hollendters!
Fan Peter.. Till våra borrar i K-Sund, är det bara "sovsäcken" som duger.. Pallde ju tillåmä en "torsk" på 85kg ;-)
//Abel
Kommentera
-
Ursprungligen postat av Abelsson Visa inläggFan Peter.. Till våra borrar i K-Sund, är det bara "sovsäcken" som duger.. Pallde ju tillåmä en "torsk" på 85kg ;-)
//Abel
Jag måste köpa en sån matta, inte för jag behöver den, utan mest för det är sån makt att ha typ världens största matta!
Jag ska ta en borre som inte får plats i sovsäcken ens, men det får nog bli 400 mil söderut...Senast ändrad av peter; 2008-02-27, 23:09.mer minor i trålarna
Kommentera
-
Ursprungligen postat av peter Visa inlägg82 tror jag den väger nu... Ingen rast, och ingen vila tär hårt på torskbeståndet! Hehehe
Jag ska ta en borre som inte får plats i sovsäcken ens, men det får nog bli 400 mil söderut...
//Abel
Kommentera
-
Ursprungligen postat av Brownie Visa inläggNågon mera än jag som tycker det här är lite overkill (för att uttrycka det snällt)??sigpic
Kommentera
-
Ursprungligen postat av Flodebanan Visa inläggVad är overkill? Att vilja ha ngt mjukt som skyddar fisken från div. skador att lägga den på medans man mäter den och ref.fotar?
eller bonkar och filear. Skulle det se ut som rekord så skulle
jag bonka. Inget mot C&R generellt dock ...
Kommentera
Foton
Collapse
-
Hej!
Är det någon som har något bra tips på hur man får bort intorkat fiskblod från insidan...1 Foto-
Kanal: Övrigt - Ej fiskerelaterat
2024-07-27, 19:22 -
Relaterat
Collapse
Ämnen | Statistik | Senaste inlägg | ||
---|---|---|---|---|
Startad av Usling, 2016-11-11, 09:56
|
252 svar
81 050 visningar
0 gillar
|