Är det någon här som kan tipsa om ett bra och enkelt PC-program för att rippa en DVD-film ? Jag ska inte hitta på nåt olagligt utan jag har fått en trailer på en ny fiskefilm som jag tänkte lägga upp här på Fiskesnack.com
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Rippa en DVD-film ?
Collapse
X
-
Rippa en DVD-film ?
C&R hit och C&R dit Det är egentligen bara sunt förnuft som gäller
Bli medlem i Sportfiskarna Här!
Svar på vanliga frågor hittar ni Här
Fiskesnacks regler hittar ni Här
Gilla Fiskesnack.com på Facebook http://www.facebook.com/FiskesnackcomTaggar: Ingen
-
-
Kanonhygglo, då kommer trailern upp ikväll förhoppningsvis.C&R hit och C&R dit Det är egentligen bara sunt förnuft som gäller
Bli medlem i Sportfiskarna Här!
Svar på vanliga frågor hittar ni Här
Fiskesnacks regler hittar ni Här
Gilla Fiskesnack.com på Facebook http://www.facebook.com/Fiskesnackcom
Kommentera
-
Ursprungligen postat av Bergman Visa inläggJag ska inte hitta på nåt olagligt utan jag har fått en trailer på en ny fiskefilm som jag tänkte lägga upp här på Fiskesnack.com
Kommentera
-
Ursprungligen postat av Bergman Visa inläggKanonhygglo, då kommer trailern upp ikväll förhoppningsvis.sigpic
Kommentera
-
Om jag inte har missförstått något så är de tips som lämnats hittills ett sätt att kopiera en DVD men gör det inte möjligt att lägga upp filmen här på hemsidan... Sök på "DVD to avi" eller "DVD to divx" på google så hittar du säkert någon lämplig guide som funkar bättre än tex DVDshrink...
Kommentera
-
Ursprungligen postat av CalleX Visa inläggOm jag inte har missförstått något så är de tips som lämnats hittills ett sätt att kopiera en DVD men gör det inte möjligt att lägga upp filmen här på hemsidan... Sök på "DVD to avi" eller "DVD to divx" på google så hittar du säkert någon lämplig guide som funkar bättre än tex DVDshrink...
Man använder IMGtool och gör om AUDIO_TS och VIDEO_TS till en imgfil, sedan delar man upp den i rararkiv och färdigtsigpic
Kommentera
Foton
Collapse
-
Hej!
Är det någon som har något bra tips på hur man får bort intorkat fiskblod från insidan...1 Foto-
Kanal: Övrigt - Ej fiskerelaterat
2024-07-27, 19:22 -
Relaterat
Collapse
Ämnen | Statistik | Senaste inlägg | ||
---|---|---|---|---|
Startad av Usling, 2016-11-11, 09:56
|
252 svar
81 390 visningar
0 gillar
|