Ursprungligen postat av Rospigg
Visa inlägg
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Fiske Feber kampanjerbjudande
Collapse
X
-
Ursprungligen postat av magic Visa inläggHmm... På Fiskefebers hemsida erbjuder de allt ovanstående plus ett 9 fots Watermark haspelspö för 799:-. (frakt&porto tillkommer). Men om kvinnan som ringde var trevlig så kanske det var värt en slant...
Jag kollade men hittar inget för 799 kr men med porto så blir det väl som mitt men ett spö vore ju kul at få med också
Kommentera
-
Ursprungligen postat av Rospigg Visa inläggVar hittar Du det??
Jag kollade men hittar inget för 799 kr men med porto så blir det väl som mitt men ett spö vore ju kul at få med också
Där har du det!Vinnare av Fiskesnacks AbborrFemma 2021”Ett tecken på intelligens är att du alltid ifrågasätter.
&
Fiskesnacks AbborrFemma 2020
Mindre intelligenta är å andra sidan alltid tvärsäkra på sin sak.."
-Okänd
Kommentera
-
Ursprungligen postat av Kimbow Visa inlägg
Kommentera
-
Hoppas verkligen Rospigg får spöet också, annars verkar det som en sämre affär. Jag hoppade på erbjudandet och är nöjd trots att det inte är min favorittidning. Rullen verkade solid och har fått mycket bra respons här och på andra ställen (sålde min innan jag hann pröva den). Spöet verkar ok och det nappar man väl på mest för att man skall kunna ha ett resespö liggande, frågan är väl bara när man skall ha behov för det? Min DVD var restad och jag har inte fått den än, jag kommer inte bli knäckt om aldrig får den, filmerna var nog inget riktigt för mig.
På det hela taget tycker jag erbjudandet är bra och har nog fått många att börja prenumerera på tidningen som inte gjort det annars (åtminstone mig).
Telefonförsäljare är dock skit, skulle hellre sälja knark än jobba på telemarketingföretag, rent moraliskt iaf.Är det blåål eller vralåk?
Kommentera
-
Ursprungligen postat av johanm Visa inläggFick ett sånt erbjudande i våras, hoppade på det fick en sidestabrulle +ett spö.
Har aldrig haft ett 4 delat spö förut så lite ovant men det vore praktiskt att kunna ha en utrustning liggandes i båten utan att den tar massa plats för dem gånger man råkar passera en bra plats och bara "måste" fiska lite, så är det någon kvalitet på spöt??
Shimanos rullar brukar vara bra iaf dem jag har/haft eller testat så den är jag inte orolig för.
Kommentera
-
Pratade med pren avd nyss och dem beklagade att jag inte fått detta erbjudande + att det var lite andra små avg som tillkom men som jag förutsett fast det ska ändå berättas att dem finns så säljarkåren skulle tas i örat
Min beställning ändrade hon (pren ansvarig) på direkten så jag får hela kitet med spö och totalpriset sjönk med 61 kr så det var ett lyckat samtal
Kommentera
Foton
Collapse
-
Hej!
Är det någon som har något bra tips på hur man får bort intorkat fiskblod från insidan...1 Foto-
Kanal: Övrigt - Ej fiskerelaterat
2024-07-27, 19:22 -
Relaterat
Collapse
Ämnen | Statistik | Senaste inlägg | ||
---|---|---|---|---|
Startad av Usling, 2016-11-11, 09:56
|
253 svar
81 725 visningar
0 gillar
|