Snart heter tråden Fyyyylla istället
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Maat
Collapse
X
-
Ursprungligen postat av GlennHysén Visa inläggjädrar i min låda, det blev faktist balvenies 12åriga idag igen, varför är jag så förutsägbar.
När jag gjorde lumpen fanns en jämtlänning vi kan kalla Sivert på grannluckan. Han behövde bara ringa lanthandlaren och säga att han skulle komma och hämta lite grejor så plockade han fram Sieverts blandning av jäst och socker. För de övriga i byn var det likadant. Handlaren inte bara kände deras recept utan och innan, han visste väl hur lyckat resultatet blev.
Sivert hade alltid lite hemlagad förning med sig tillbaka från permissionerna. En gång blev han ertappad med att ha en någorlunda klar dryck i rödspritsflaskan. Sivert hade tänkt sig en framtid inom armen men eftrsom han var så begiven på att luta sig mot den ”taktiska reserven” försvann den möjligheten i samma stund han dömdes till arrest.Må vi alla ha ett intressant fiske!
Kommentera
-
Knäckebröd och oboy efter en skön hemmafest !Keep talking about me, You are just making me famous..
MainlineTeamSweden http://www.sportfiskecenter.nu/sida....d=67&urubID=29
www.Sk-fiskpinnen.com
Kommentera
-
Ursprungligen postat av Ambassadeur5000 Visa inläggSnart heter tråden Fyyyylla iställetIf I should fall from grace with god...
Nordeuropas mest frustrerade metare!
Kommentera
-
Nejdå, rekomenderar dom den? Jag handlar väldigt sällan, nästan aldrig på systemet, det blir mest danmark, tyskland eller taxfree när man e ute o reser.
När hembränningsmackapären inte fungerar det vill säga..
Ursprungligen postat av BeBest Visa inläggHar du lyssnat för mycket på Bolagets kassapersonal?
När jag gjorde lumpen fanns en jämtlänning vi kan kalla Sivert på grannluckan. Han behövde bara ringa lanthandlaren och säga att han skulle komma och hämta lite grejor så plockade han fram Sieverts blandning av jäst och socker. För de övriga i byn var det likadant. Handlaren inte bara kände deras recept utan och innan, han visste väl hur lyckat resultatet blev.
Sivert hade alltid lite hemlagad förning med sig tillbaka från permissionerna. En gång blev han ertappad med att ha en någorlunda klar dryck i rödspritsflaskan. Sivert hade tänkt sig en framtid inom armen men eftrsom han var så begiven på att luta sig mot den ”taktiska reserven” försvann den möjligheten i samma stund han dömdes till arrest.If I should fall from grace with god...
Nordeuropas mest frustrerade metare!
Kommentera
-
Knäckebröd med smör potatismos och stekt öring.
Moset kryddas med grillkrydda, öringen med salt och citronpepper.
Sen häller man stekskyn över det hela, så att man får lite smorsel också.
Allt avnjuts med en kall öl.
I dont give a fuck who your father is.... don´t walk on the water while i´m fishing.
Min Blogg
http://www.fiskesnack.com/forum/blog.php?u=7117
http://www.sportfishinglovers.se/
Kommentera
-
Idag bestämde jag mig för att göra tacos,väntar bara på att köttfärsen ska bli klar sen ska de svullas : )
Efter de blir de fest igen,fylle/mat tråd?Keep talking about me, You are just making me famous..
MainlineTeamSweden http://www.sportfiskecenter.nu/sida....d=67&urubID=29
www.Sk-fiskpinnen.com
Kommentera
Foton
Collapse
-
Hej!
Är det någon som har något bra tips på hur man får bort intorkat fiskblod från insidan...1 Foto-
Kanal: Övrigt - Ej fiskerelaterat
2024-07-27, 19:22 -
Relaterat
Collapse
Ämnen | Statistik | Senaste inlägg | ||
---|---|---|---|---|
Startad av Usling, 2016-11-11, 09:56
|
252 svar
81 216 visningar
0 gillar
|