Ursprungligen postat av girren33
Visa inlägg
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Maat
Collapse
X
-
Girren,Då så Ikväll blir de festa för min del med.
Ha de riktigt trevligt på träffen !
MER VITLÖK ÅT FOLKET !Keep talking about me, You are just making me famous..
MainlineTeamSweden http://www.sportfiskecenter.nu/sida....d=67&urubID=29
www.Sk-fiskpinnen.com
Kommentera
-
Ursprungligen postat av girren33 Visa inläggskit i vilöken ikväll och ta några bira å spana in en fining brud så blire heltrevligt för dej med ! ha det gött
Brudar kommer de vimmla om hemmos mig ikväll så de är inga problem,Amba du är tyvärr inte välkommen...Keep talking about me, You are just making me famous..
MainlineTeamSweden http://www.sportfiskecenter.nu/sida....d=67&urubID=29
www.Sk-fiskpinnen.com
Kommentera
-
Pommes och öl av alla sorter. Gott?????? Men glad blev man...
I dont give a fuck who your father is.... don´t walk on the water while i´m fishing.
Min Blogg
http://www.fiskesnack.com/forum/blog.php?u=7117
http://www.sportfishinglovers.se/
Kommentera
-
Hungrig? Njaaa ... lite är det väl.
Sätt på en kastrull potatis! De var inte så många kvar. Men de räcker idag. Vad finns det till dem då?
Bacon! 2 stelfrusna förpackningar skurna på tvären i fingerbreda remsor.
Skekhet panna och i med baconet. Låt det få brännas under lock medan 2 stora gula lökar skalas och skärs i bitar av ca halvcentimeters storlek. I med löken i baconpannan. Nu behövs ... Svamp! En stor burk skivade champinjoner. Öppna burken först gubbjäkel! Häll i alltihop i stekpannan. På med stekpannelocket!
Vad mera behövs att mätta en bodyblidande man? Grönsaker fyller ut buken till angenämt runda former. Jepp! Häll i halva påsen med frusen thai wok. In med resten i frysen igen! Nu jädrar börjar det likna något!
... men visst är det kanske lite blekt? I med en halvliter krossade tomater. Det ska väl sätta färg på geggan.
Men nu höll jag å att glömma det viktigaste. Kryddorna!
Timjan, Mejram, curry, Vitpeppar och VITLÖK! Mera vitlök! Salt för tusan! och lite grillkrydda och örtkrydda. Nja visserligen ser jag fortfarande delar av röran under kryddlagret men vi börjar så där.
Och nu är potäterna klara också!
Sleva upp en portion baconslafs på flat tallrik. Det är ju lördag så vi ska öva äta med kniv och gaffel!
Resten räcker till 3 matlådor. Nu har jag iofs gjort slut på potatisen men om jag köper ris i morgon och tar det till matbyttorna så har jag klarat skivan ända till tisdag!
Hårdbrödmacka! En stoor, nja halvmåne får räcka. Man ska inte överdriva nyttigheterna!
Och så ÖL och så sätter jag mig till rätta i datorstolen och kollar vad som finns om gamla döingar på Anbytarforum.Må vi alla ha ett intressant fiske!
Kommentera
-
GOA Göteborgare
eller ja GOA Göteburgare som blev maten..
trevligare killar än de som var på träffen i GBG får man leta efter ! många öl trevligt snack i många timmar kan inte bli bättre !!
Amb 5000 med sina roliga inlägg var Mycket trevlig!! och han kommer lägga upp bilder från kvällen ..nu kallar soffan med lite kanelbullar å mjölk
ha det godis alla FISKESNACKARE
mvh Håkansigpic
Kommentera
-
Ursprungligen postat av Jimmiee Visa inläggVitlök äter jag bara när de finns i maten
Brudar kommer de vimmla om hemmos mig ikväll så de är inga problem,Amba du är tyvärr inte välkommen...
Nä! nu skall det ätas Kantarellsoppa, smaskens.Fabrikör Stava rules...
Kommentera
-
Ursprungligen postat av girren33 Visa inläggeller ja GOA Göteburgare som blev maten..
trevligare killar än de som var på träffen i GBG får man leta efter ! många öl trevligt snack i många timmar kan inte bli bättre !!
Amb 5000 med sina roliga inlägg var Mycket trevlig!! och han kommer lägga upp bilder från kvällen ..nu kallar soffan med lite kanelbullar å mjölk
ha det godis alla FISKESNACKARE
mvh Håkan
Ja vi hade en fantastiskt trevlig kväll. God mat, goda öl och världens trevligaste killar - Vad mer kan man önska sig. Sturgeon bjöd på många skratt.
Nu blir det långkastartävling snartFabrikör Stava rules...
Kommentera
Foton
Collapse
-
Hej!
Är det någon som har något bra tips på hur man får bort intorkat fiskblod från insidan...1 Foto-
Kanal: Övrigt - Ej fiskerelaterat
2024-07-27, 19:22 -
Relaterat
Collapse
Ämnen | Statistik | Senaste inlägg | ||
---|---|---|---|---|
Startad av Usling, 2016-11-11, 09:56
|
252 svar
81 115 visningar
0 gillar
|