Ursprungligen postat av PojkenMedKepsen
Visa inlägg
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Hur bli av med katter i trädgården?
Collapse
X
-
jaa, att skrämma en katt med smällare är djurplågeri enligt mig. Min katt är helt livrädd och ligger hela nyårsafton och skakar på samma plats, och rör sig inte ur fläcken. Smällare är mycket värre för djuren än de är för oss. Dessutom är det 18-års gräns på raketerGoogle wont search for Chuck Norris, because google knows you don`t find Chuck Norris. He finds you
Kommentera
-
Ursprungligen postat av PojkenMedKepsen Visa inläggSkrämma katter som djurplågeri? Nja.. vett kallar jag det! Härlig ljusshow får man också, till kattens förskräckelse om allt går enligt planen Soft air gun trodde jag gjorde lagom ont.. dem bryr sig ju knappt!
Kommentera
-
Haha ojoj.. jag som inte är 18 år, jag är kriminell nu x) Du har aldrig smakat livets goda drycker innan du fyllt den åldern eller? Bäst funkar nog smällarna när det är mörkt, måste bli en jäkla effekt!
Red_Fatty. Nae det kan jag väl inte säga att jag gjorde. Bara i dess extrema former! Men i extrema former är inget bra Att firra upp karp är nått jag mer än gärna hade velat prova, folk säger ju att fighten är brutal
FÖ: Helt ärligt gillar jag inte katter! Skulle dock aldrig slå eller sparka en katt om den inte attakerade eller nått då x)
- Glöm aldrig att du är helt unik. Precis som alla andra.
Kommentera
-
kepspojken: noter -smileyn i slutet. Jag var lite ironisk med det där sista.men det där om att det är djurplågeri håller jag starkt på.detta är mycket mer djurplågeri än karpfiske, som jag inte tycker är djurplågeri, men det tycker du.Google wont search for Chuck Norris, because google knows you don`t find Chuck Norris. He finds you
Kommentera
-
Ursprungligen postat av _Baste_ Visa inläggkepspojken: noter -smileyn i slutet. Jag var lite ironisk med det där sista.men det där om att det är djurplågeri håller jag starkt på.detta är mycket mer djurplågeri än karpfiske, som jag inte tycker är djurplågeri, men det tycker du.
- Glöm aldrig att du är helt unik. Precis som alla andra.
Kommentera
Foton
Collapse
-
Hej!
Är det någon som har något bra tips på hur man får bort intorkat fiskblod från insidan...1 Foto-
Kanal: Övrigt - Ej fiskerelaterat
2024-07-27, 19:22 -
Relaterat
Collapse
Ämnen | Statistik | Senaste inlägg | ||
---|---|---|---|---|
Startad av Usling, 2016-11-11, 09:56
|
252 svar
81 894 visningar
0 gillar
|