Ursprungligen postat av Everflow
Visa inlägg
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Lär Er Stava!
Collapse
X
-
-
hehe, finns det ingen moderator här som kan låsa den här tråden nu, annars kommer vi bara klanka ner på alla så fort vi missat en tangent.
Och ang. gössen så tycker jag att det är bra då han engagerar sig mer i fiske än i svenska, sen så förstår vi ju alla vad han menar, eller iaf jag.[FONT="Verdana"]Pike Performance, Södertälje![/FONT] | [FONT="Verdana"]Skicka gratis SMS[/FONT]
Kommentera
-
Ursprungligen postat av TelgeKroken Visa inlägghehe, finns det ingen moderator här som kan låsa den här tråden nu, annars kommer vi bara klanka ner på alla så fort vi missat en tangent.
Och ang. gössen så tycker jag att det är bra då han engagerar sig mer i fiske än i svenska, sen så förstår vi ju alla vad han menar, eller iaf jag.Vad skulle vi gjort utan havet? Skulle vi burit båten.... http://ghfk.se/
Kommentera
-
Ursprungligen postat av fogelberg Visa inläggDet som stör mig är att netsplit rapar ur sig att det är pinsamt att inte kunna stava på sitt eget modersmål... snacka om att kasta sten i glashus eller ta med termiter i en torr gammal eka.
Kommentera
-
Tja, var och en väljer ju själv hur man vill representera sin person. Personligen uppskattar jag inlägg där författaren har bemödat sig om att underlätta för den tilltänkta läsekretsen genom att förmedla sitt budskap på ett lättilgängligt sätt. Samtidigt måste jag ju säga att det är underhållande att läsa om folk som måste vara fulla eller förvånade för att skita.
Nisse Ghandie - vilken jävla Nisse Ghandie?
Kommentera
-
Vad är det för fel på dig?
Om man skriver på en data och inte jobbar med datorer hela dagarna men vill nå ut med ett budskap fort är det lätt att det blir felstavningar som följd.
Sen är detta ett forum för oss fiskare. Akademiker eller mekaninker intresset är det samma.
När jag skriver i detta forum så skriver jag som jag pratar och i slang för att folk ska förstå vad jag menar. Jag stavar ofta fel men det är ju FAN inte med flit...
Snäpp upp dig och gå med i PRO och babbla skit och världsproblem där isf här.sigpicMörtsnurb
http://teamsilverguiderna.blogspot.com/
Kommentera
-
Ursprungligen postat av oddcurve Visa inläggblir det för jobbigt får man väl stänga av datorn och springa rakt in i väggen :\
Walling är en underbar sport.. bara å hoppas att det blir en OS gren snart...
Kommentera
Foton
Collapse
-
Hej!
Är det någon som har något bra tips på hur man får bort intorkat fiskblod från insidan...1 Foto-
Kanal: Övrigt - Ej fiskerelaterat
2024-07-27, 19:22 -
Relaterat
Collapse
Ämnen | Statistik | Senaste inlägg | ||
---|---|---|---|---|
Startad av Usling, 2016-11-11, 09:56
|
252 svar
81 407 visningar
0 gillar
|