Ursprungligen postat av pike14500
Visa inlägg
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Modo Hockey!
Collapse
X
-
skämmas ?
Ursprungligen postat av Brunte Visa inläggDå får du ju skämmas ute vid vattnet...
Kommentera
-
Nu e man glad!! 5-1 vinst och yttligare en match i Swedbank arena nu på torsdag. Synd bara att man bor i GBG å har lite långt att åka för att kolla på matcherna. Nej ja ska ej klaga på götet. vi ha ju allt annat:P^^ Va uppe på posklovet på ett ställe nära Ö-vik å kollade på matchen i fredags då vi vann me 3-2! kan ej jämföra den stämningen me nåt annat.
Kommentera
-
Ursprungligen postat av Flodebanan Visa inläggStämningen som råder i hallen är ju HELT grym! Kan bara tänka mig hur det kommer att vara match nr.7 när MoDo krossar i avgörande matchen!
MoDo tar nästa nu, loosar igen borta och avgör på hemmaplan...En Gäddmamma va ute o simmade med sin lille son. Då kom en Wobbler o vickade förbi o sonen frågade, Mamma vad e de där. De va den där jävla horan som drog i väg med far din.
Kommentera
-
Ja igår var det illa. Sunkit försvarsspel och ett Modo som gör mål i psykologiskt viktiga lägen.
Hade jag vart Italienare hade jag anklagat Modo för sabotage och att allt var en konspiration när de släckte lyset och fördröjde matchen med en timmeTeam Gorilla.
"No Monkey Business"
--Mer fiske, mindre fruntimmer--
Kommentera
-
Ursprungligen postat av Brunte Visa inläggJa igår var det illa. Sunkit försvarsspel och ett Modo som gör mål i psykologiskt viktiga lägen.
Hade jag vart Italienare hade jag anklagat Modo för sabotage och att allt var en konspiration när de släckte lyset och fördröjde matchen med en timmesigpic
Kommentera
-
Ursprungligen postat av Flodebanan Visa inläggItalienarna har efter gårdagen annat att tänka på. Det kan jag lovar dig !Team Gorilla.
"No Monkey Business"
--Mer fiske, mindre fruntimmer--
Kommentera
-
stämning
Ursprungligen postat av Fisherpronr1 Visa inläggNu e man glad!! 5-1 vinst och yttligare en match i Swedbank arena nu på torsdag. Synd bara att man bor i GBG å har lite långt att åka för att kolla på matcherna. Nej ja ska ej klaga på götet. vi ha ju allt annat:P^^ Va uppe på posklovet på ett ställe nära Ö-vik å kollade på matchen i fredags då vi vann me 3-2! kan ej jämföra den stämningen me nåt annat.
Kommentera
Foton
Collapse
-
Hej!
Är det någon som har något bra tips på hur man får bort intorkat fiskblod från insidan...1 Foto-
Kanal: Övrigt - Ej fiskerelaterat
2024-07-27, 19:22 -
Relaterat
Collapse
Ämnen | Statistik | Senaste inlägg | ||
---|---|---|---|---|
Startad av Usling, 2016-11-11, 09:56
|
252 svar
81 580 visningar
0 gillar
|