kvinnliga fiskare - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

kvinnliga fiskare

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

• kvinnliga fiskare

Hur många kvinnliga fiskare finns här inne på fiskesnack tro??
    alltid lika rogivande när man läser något annat än testosteron fyllda kommentarer också vidare.
    hoj för fler kvinnliga fiskare i Sverige
    http://www.screamers.se

Ursprungligen postat av H3rtig Visa inlägg
    Hur många kvinnliga fiskare finns här inne på fiskesnack tro??
    alltid lika rogivande när man läser något annat än testosteron fyllda kommentarer också vidare.
    hoj för fler kvinnliga fiskare i Sverige
    hehe det här var allt en lam kontaktannons, men va fan jag är singel och desperat så jag kanske borde hänga på.

23 årig man i sina bästa skor, söker en kvinna som gillar att gå långa promenader och ligga på gräsmattan och filosofera vad molnen föreställer. fast jag är fiskare så gillar jag att endast nöta ett vatten hela mitt liv.

3 saker mina vänner brukar säga att jag är.

snäll
    rolig
    alltid glad

3 saker som kvinnan jag söker ej skall ha/göra

inga barn
    rök fri
    inga kärleks handtag
    Se till att alltid ha en kortare person som vadar före dig.

Kommentera

slöa satan keff
      Keep talking about me, You are just making me famous..
      MainlineTeamSweden http://www.sportfiskecenter.nu/sida....d=67&urubID=29
      www.Sk-fiskpinnen.com

Kommentera

men kan funka
        Keep talking about me, You are just making me famous..
        MainlineTeamSweden http://www.sportfiskecenter.nu/sida....d=67&urubID=29
        www.Sk-fiskpinnen.com

Kommentera

Ursprungligen postat av këff Visa inlägg
          hehe det här var allt en lam kontaktannons, men va fan jag är singel och desperat så jag kanske borde hänga på.

23 årig man i sina bästa skor, söker en kvinna som gillar att gå långa promenader och ligga på gräsmattan och filosofera vad molnen föreställer. fast jag är fiskare så gillar jag att endast nöta ett vatten hela mitt liv.

snäll
          rolig
          alltid glad

inga barn
          rök fri
          inga kärleks handtag
          och så klart en stor fet buster magnum ^^
          [FONT=Arial]Sol, fintväder och en öl.... ja då kan man ligga naken i båten i flera timmar utan hugg![/FONT]

http://frank3n5731n.dracula.nu

Kommentera

Ursprungligen postat av këff Visa inlägg

snäll
            rolig
            alltid glad

inga barn
            rök fri
            inga kärleks handtag

det var inte menat som en kontakt annons har själv flickvänn som gillar att fiska, tycker bara att det skulle vara kul och se hur många kvinnliga fiskare som det fanna på fiskesnack
            http://www.screamers.se

Kommentera

Ursprungligen postat av H3rtig Visa inlägg
              det var inte menat som en kontakt annons har själv flickvänn som gillar att fiska, tycker bara att det skulle vara kul och se hur många kvinnliga fiskare som det fanna på fiskesnack
              Dom flesta blir nog tyvärr ivägjagade av alla hysteriskt desperata killar som hänger här, har fan inte sett en enda bild i fotoalbumet där inte någon har drabbats av tillfällig hjärnblödning bara för ett det är en tjej som råkar hålle en fisk på bilden. Det var någon bild där det var en som hade bikinitopp/BH på sig och fan t.o.m snubbar som hade egna barn i hennes ålder började mumla om "twins" och hela paketet. Hur kul är det? Själv hade jag inte direkt varit aktiv och hängt på ett forum där kärringar på typ 60 dreglade och skrek att jag skulle klä av mig kläderna så fort jag öppnade munnen.

Och med det ur vägen så tror jag att jag har sett iaf fem tjejer/kvinnor på FS.

Kommentera

Hur kul är det? Själv hade jag inte direkt varit aktiv och hängt på ett forum där kärringar på typ 60 dreglade och skrek att jag skulle klä av mig kläderna så fort jag öppnade munnen.

Och vad säger att det bara är gubbar i typ 60 som skriver, för min del så tror jag att det är de yngre som är värst på att skriva skit.
                Tumlaren
                trolling är livet

Kommentera

Ursprungligen postat av Tumlaren Visa inlägg
                  Och vad säger att det bara är gubbar i typ 60 som skriver, för min del så tror jag att det är de yngre som är värst på att skriva skit.
                  Tumlaren
                  Har inte sagt att det bara är gubbar på 60 som skriker här, det är nog mest yngre killar som du säger... Om du läser min post igen så ser du kanske att det stycket var i anknytning till det innan om äldre män som hetsade upp sig över en ung tjej i BH/Bikini? Ingen som sagt att dom är värst, däremot borde dom veta bättre och föregå med gott exempel kanske?

Kommentera

Ursprungligen postat av Michael Visa inlägg
                    Dom flesta blir nog tyvärr ivägjagade av alla hysteriskt desperata killar som hänger här, har fan inte sett en enda bild i fotoalbumet där inte någon har drabbats av tillfällig hjärnblödning bara för ett det är en tjej som råkar hålle en fisk på bilden. Det var någon bild där det var en som hade bikinitopp/BH på sig och fan t.o.m snubbar som hade egna barn i hennes ålder började mumla om "twins" och hela paketet. Hur kul är det? Själv hade jag inte direkt varit aktiv och hängt på ett forum där kärringar på typ 60 dreglade och skrek att jag skulle klä av mig kläderna så fort jag öppnade munnen.

Och med det ur vägen så tror jag att jag har sett iaf fem tjejer/kvinnor på FS.
                    vart finns ett sånt forum? vore ju kung som en självförtroende höjare innan man går ut på krogen ju
                    Se till att alltid ha en kortare person som vadar före dig.

Kommentera

Foton

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
                    Startad av BeBest, 2004-08-27, 19:52
                    11 svar
                    1 440 visningar
                    0 gillar
                    Senaste inlägg Mathias 70  
                    Startad av Usling, 2016-11-11, 09:56
                    259 svar
                    88 040 visningar
                    0 gillar