Jag var ute en kort runda med idfiske idag och fick på en fining... Naturligtvis så glömde jag minneskortet till kameran i datorns kortläsare... Så...jag kunde bara ta bilder med mobilen och nu kan jag inte få in bilderna i datorn eftersom jag inte har bluetooth i datorn... Är det någon vänlig själ jag kan mms'a ett par bilder som personen ifråga sedan kan maila mig?
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
HJÄLP please!
Collapse
X
-
Går det inte
Ursprungligen postat av CalleX Visa inläggJag var ute en kort runda med idfiske idag och fick på en fining... Naturligtvis så glömde jag minneskortet till kameran i datorns kortläsare... Så...jag kunde bara ta bilder med mobilen och nu kan jag inte få in bilderna i datorn eftersom jag inte har bluetooth i datorn... Är det någon vänlig själ jag kan mms'a ett par bilder som personen ifråga sedan kan maila mig?
att mms:a till din egen mail med en gång istället?
-
Ursprungligen postat av toxs Visa inläggatt mms:a till din egen mail med en gång istället?
Kommentera
-
Ajdå då
Ursprungligen postat av CalleX Visa inläggfunkade inte...kommer väl fram om en vecka
Kommentera
-
Ursprungligen postat av toxs Visa inläggär det värre... Men den som väntar på nåt gott
Det värsta är kanske att jag ahr en bärbar dator väntande på mig MED bluetooth men jag tänkte inte hämta den förrän jag är färdig med mitt pågående exjobb :P
Kommentera
-
Jäklar ja vilket flyt du har i fisket nu, nästan så att man blir lite avis ...
Är det platsen jag tipsa om som levererar? Det är nästan att man blir lite sugen på o sticka dit o dra ett par idar trots att gäddfisket ska va på topp där nere nu=)Senast ändrad av andrease; 2007-03-15, 21:08.varför nappar det aldrig?
Kommentera
-
Ursprungligen postat av andrease Visa inläggJäklar ja vilket flyt du har i fisket nu, nästan så att man blir lite avis ...
Är det platsen jag tipsa om som levererar? Det är nästan att man blir lite sugen på o sticka dit o dra ett par idar trots att gäddfisket ska va på topp där nere nu=)
Kommentera
-
Ursprungligen postat av Flodebanan Visa inläggså.... NICE FISK!
Lite över 2kg?
MVH M
2,6!!! Hög som en brax och sjukt rund om magen!
Edit - fick du inte den andra också? Den visar magen lite bättre tror jagSenast ändrad av CalleX; 2007-03-15, 21:14.
Kommentera
-
Ursprungligen postat av toxs Visa inläggatt mms:a till din egen mail med en gång istället?
Kommentera
Foton
Collapse
-
Hej!
Är det någon som har något bra tips på hur man får bort intorkat fiskblod från insidan...1 Foto-
Kanal: Övrigt - Ej fiskerelaterat
2024-07-27, 19:22 -
Relaterat
Collapse
Ämnen | Statistik | Senaste inlägg | ||
---|---|---|---|---|
Startad av Usling, 2016-11-11, 09:56
|
252 svar
81 521 visningar
0 gillar
|