Ursprungligen postat av Specimen Nicko
jag har nog världens jävla otur
beror kanske inte på just dagens datum men ändå
när jag kör till jobbet kör jag förbi ett äldre hus med en sådan där gammal järn grind hur snygg som helst, vilket fall som helst hus ägarens(tror jag ) katt sitter alltid där o glor på morgonen
jag vet inte varför jag inte han reagera katten bara sprang ut framför bilen o pang sa det
stannade bilen och gick ut för att se om jag kunde se den
efter den smällen borde den avlidigt direkt. fick en klump i magen när jag såg att den krupigt bort till grinden igen där den slickade såren
kunde ju inte göra annat än att slå ihjäl den stackars katten tyckte så synd om den
ingen var hemma i huset så jag ringde dem senare men det kommer jag till.
för än är det inte slut på olyckorna nej framme vid jobbet så ser jag att två kollegor pekar på min bil o håller för munnen, tydligen en rejäl buckla tänkte jag
men nej det satt en KATT intryckt i grillen på min nya saab combi
jag har fan slagit ihjäl fel katt!!!!
ring ring som ett brev på posten ringer telefonen, och en granne till kattägaren har tydligen sett, min saab stanna en man gå ut och slå ihjäl bästa vännens gamla katt som naturligt vis var 15år gammal och hur snäll som helst för att sen gå och knacka på på i huset för att troligtvis göra slut på katt ägaren oxå
vad gör man jag sa som det var men hur som helst är jag ju kokt
har ringt o pratat med damen som ägde katten idag till inte mycket nytta
hon är ju helt förtvivlad och övertygad att jag är en galen kattmördare och tackade gud att hon sov så hårt
och ja jag börjar tro att fredagen den 13 e är det nog något speciellt med
kan man vara anonym?
Kommentera