jag klurar på att köpa mig en pickup för ca 50000kr. vilken ska man köpa som är bra och strular sällan. 4wd är ett måste. finns det något bra bilforum där man kan få fler som kan mycket om bilar?
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
fiske pickup?
Collapse
X
-
ska ja ge dej ett hett tips, volvo valp, bra bil i å urkopplingsbar awd kanske inte så snygg men man får plats me mycke + att de sitter b20 i många av dom villket gör att dom kan rulla hur längesom helst, men om du vill ha lite mera kraft finns ju b36 (heter den så?) volvos raka 6:a. Tar sig fram bättre än villken gammal blazer som helst. Är ju gamla militärbilar så dom är ju fullservade. Dom är ju dock inte isolerade så de e ju ingen höjdare å åka runt i på vintern, Är inte så dyra, kan ju få en hyfsad för 20-25 tusen. Om de finns historik om bilen ska du ju kolla upp var den har gått nånstans, de e ju ett + om dom typ e körda på nån marinbas, så de inte har suttit nån norrländsk värnpliktig å plågat en stackars bilen uppe på fjällen
Annars finns ju Land Rover, kostar lite mer men då är de ju lite mer komfort men problemet me dom ska ju vara att elen muppar sig när dom kommer upp i åren. Och skall du ha en rover som ska tåla lite stryk å köras i terräng me får du ju titta på dom lite äldre modellerna, 70-80tal.
vill du ha en amerikansk pickis så finns dom ju typ bara me V8 å e man inte intresserad av motorerna så kan de ju kvitta för dom kostar ju en slant å köra med, vet inte säkert men ja tror att markfria höjden på inte e så imponerande direkt, men dom e ju jä*ligt manliga de kan man ju inte säga annat.Det här ska du säga till bruden:
Bit i kudden älskling, jag byter fil!
-
Ursprungligen postat av këffjag ska ha en bil som kanske går 1500 mil om året så en valp blir nog lite för lite konfort=) klurarar på någon japan..Det här ska du säga till bruden:
Kommentera
-
Klart coolaste pickupen är en Chevrolet El Camino tyvärr så är den bara bak hjuls driven.
Kommentera
-
Toyota pickis, Nissan Kingcab, eller en LandRover Defender.
Det där med elfel i LandRover drabbar i första hand Discovery-modellen, som mest är ämnad för flickor som bor i stan.
LandRovern i Pickis utförande är antagligen mest bil för pengarna.
Kommentera
-
Ursprungligen postat av team charKlart coolaste pickupen är en Chevrolet El Camino tyvärr så är den bara bak hjuls driven.Det här ska du säga till bruden:
Kommentera
-
Foton
Collapse
-
Hej!
Är det någon som har något bra tips på hur man får bort intorkat fiskblod från insidan...1 Foto-
Kanal: Övrigt - Ej fiskerelaterat
2024-07-27, 19:22 -
Relaterat
Collapse
Ämnen | Statistik | Senaste inlägg | ||
---|---|---|---|---|
Startad av Usling, 2016-11-11, 09:56
|
252 svar
81 476 visningar
0 gillar
|