riktigt dåligt med fyllesnack här tycker jag ni kan inte bara leva för fisket gubbar =) tar nåra fina slots guld (billig) å grov snus framför datorn ikväll. men imorrn blir de nog en riktig kravallfylla kvinnor, alkohol,fiske å bilar är väl det bästa som finns + sport, särskilt innebandy, hockey å motorsport. börjar bli bra dragen nu. jiiihaa (skulle ju vänta till imorrn) jag glömmer alltid skriva här på lördagarna. jag tycker alla som har festat till här ska skriva av sig vad som hänt under kvällen, kan bli rolig läsning! ni får ta det dan efter med. (ifall ni var för full a eller ni hade det kvinnliga släktet med er hem
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Fylletråd
Collapse
X
-
Vi får ta nåt pass tillsammans Holm framöver!
Skål påre´!
Olof
Ursprungligen postat av HolmKänns som de deä ytterst får som dricker på detta forum`! i veckan är det av till kalmar och då skall de drillas lite borre hoppas ja!
o&o
jon_______________________________________
De morgenstond heeft goud in de mond
Kommentera
-
Ursprungligen postat av jerkasbackforpicks!Att engagera sig i en "fylletråd" på fiskesnack på sin dyrbara fritid kan bara betyda att man har för lite fritid, no life eller för lite kompisar. HERREGUD!!!
altid skönt med en lungn stund framför burken med ett par öl innan man ger sig iväg till vänner och bekanta...
Kommentera
-
Nu får jag stryk igen för jag snackar fiske och vill lyssna på Nazareth, woke up this morning. OooooauuuVad skulle vi gjort utan havet? Skulle vi burit båten.... http://ghfk.se/
Kommentera
-
då har man kommit hem på morgontimmarna efteer en hejdundrande efterfest å party dessförinnan. ska tracka polarna göt t imorrn efter deras fyllebravader ikväll eftersom jag var nyktrast ikväll. 1 liter vatten å pizza å cola är medicinen imorrn. ha ett gött skitfiske!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11
Kommentera
-
Ursprungligen postat av jerkasbackforpicks!Att engagera sig i en "fylletråd" på fiskesnack på sin dyrbara fritid kan bara betyda att man har för lite fritid, no life eller för lite kompisar. HERREGUD!!!
Kommentera
Foton
Collapse
-
Hej!
Är det någon som har något bra tips på hur man får bort intorkat fiskblod från insidan...1 Foto-
Kanal: Övrigt - Ej fiskerelaterat
2024-07-27, 19:22 -
Relaterat
Collapse
Ämnen | Statistik | Senaste inlägg | ||
---|---|---|---|---|
Startad av Usling, 2016-11-11, 09:56
|
252 svar
81 578 visningar
0 gillar
|