Ursprungligen postat av Wreckbender
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Fylletråd
Collapse
X
-
Ursprungligen postat av WreckbenderDå får resterande 5% ta tag i detta.Börjar närma mej stadiet nu. Fråga bara: är ansvarsfrihet dagen efter utlyst?
Tänk på att det är en fylletråd, man ska ha enorm ångest när man på morgonen inser vad man skrivit!myspace.com/klubbdist
Kommentera
-
tja afaärb, idagm va det kräftskv9i8a hos garnne..... SKIt guL! Verkölgiehn!
JIag surfar earunt som en IDitopr efter latia nyha fiske gerjor vasd agör ni andrA?
JHag har fuinsdarat påa tet bygat ett nyttq flugaspö m,en jag eavat docka unte huyr svårty det är atast bygga ät eettget,.......................................... .............................
JAgd alsäte inmne på edgeeafishing atat det va npågon som asnckade om afender klingorjan menba jag vetttttttt inte ahura bra dem är?!
SAKÅååååååååLEEEEEE ADG!1111!11111111!!1
fansen gkawrbppar jag ahwr en roliga hist0rpra nu nära jag täanekr efeter!
Det vae tt gänt gubabr som va drogk ut på landeta vrajer år för atat gästa för atat slippa kärroingarna........
Ewftewr ett taga så bblev en så jäavla fulla så han fråga de omae de tva nåtgojn sokm han kdubd sätta på göar ha n va spaå jäval fu ll!
aGreanbaberena sa wdet att näa fasen du fgår forsdtta dricak aså ahn frotsat4aetee fabn dricka.
efaetaer ett tag såa fågawe de han fan gena opm det afans något atat sätta på för ahbbnf va så jäval kååååååååååååååååååååteq!
sdå sa fdems nä fan gåa ut pch dra fgrisen i ladan....
s¨å bhande traslakde u5t sdne efer ett tag så¨fundrade graibbarena vart fan hande hade tagit vägen så dem gick ut föäar att kolla deå såg edm han riven i ansikt3et då frågade dema vafasen som ahgdnwe hänt-.....
HAsne sa det atat försat sattteet jag på honono,l där abak ssen vända jag på homo,m för att hane ille pussas lite grann!M
MOAhaha
Galöds jkräftskiva oåp er för fan elelr nått!
SKUIIIIIIIIIIIIIIIIITTTTEEEEEEEE FUUUUUUUUUUUSSSSSIIIIIIKKKKEEEEEEE! OP ER!Senast ändrad av Grillen; 2006-08-26, 03:23.#Fiskesnack @ Quakenet
Kommentera
-
Ursprungligen postat av Grillentja afaärb, idagm va det kräftskv9i8a hos garnne..... SKIt guL! Verkölgiehn!
JIag surfar earunt som en IDitopr efter latia nyha fiske gerjor vasd agör ni andrA?
JHag har fuinsdarat påa tet bygat ett nyttq flugaspö m,en jag eavat docka unte huyr svårty det är atast bygga ät eettget,.......................................... .............................
JAgd alsäte inmne på edgeeafishing atat det va npågon som asnckade om afender klingorjan menba jag vetttttttt inte ahura bra dem är?!
SAKÅååååååååLEEEEEE ADG!1111!11111111!!1
fansen gkawrbppar jag ahwr en roliga hist0rpra nu nära jag täanekr efeter!
Det vae tt gänt gubabr som va drogk ut på landeta vrajer år för atat gästa för atat slippa kärroingarna........
Ewftewr ett taga så bblev en så jäavla fulla så han fråga de omae de tva nåtgojn sokm han kdubd sätta på göar ha n va spaå jäval fu ll!
aGreanbaberena sa wdet att näa fasen du fgår forsdtta dricak aså ahn frotsat4aetee fabn dricka.
efaetaer ett tag såa fågawe de han fan gena opm det afans något atat sätta på för ahbbnf va så jäval kååååååååååååååååååååteq!
sdå sa fdems nä fan gåa ut pch dra fgrisen i ladan....
s¨å bhande traslakde u5t sdne efer ett tag så¨fundrade graibbarena vart fan hande hade tagit vägen så dem gick ut föäar att kolla deå såg edm han riven i ansikt3et då frågade dema vafasen som ahgdnwe hänt-.....
HAsne sa det atat försat sattteet jag på honono,l där abak ssen vända jag på homo,m för att hane ille pussas lite grann!M
MOAhaha
Galöds jkräftskiva oåp er för fan elelr nått!
SKUIIIIIIIIIIIIIIIIITTTTEEEEEEEE FUUUUUUUUUUUSSSSSIIIIIIKKKKEEEEEEE! OP ER!
Ja jävlar, den grabben vaknar nog inte tidigt idag! haha, nu börjar det likna nå´tt!
Själv sitter man på jobbet hela helgen och ända trösten blir att jag ska på Caj Karlsson och världens bästa band nästa lördag i Kalmar!-Det går aldrig, han é ju stor som en gammelgädda!!!
-Han ska in, och det VET DU!
Kommentera
-
Ursprungligen postat av furanJa jävlar, den grabben vaknar nog inte tidigt idag! haha, nu börjar det likna nå´tt!
Själv sitter man på jobbet hela helgen och ända trösten blir att jag ska på Caj Karlsson och världens bästa band nästa lördag i Kalmar!Vinnare av Fiskesnacks AbborrFemma 2021”Ett tecken på intelligens är att du alltid ifrågasätter.
&
Fiskesnacks AbborrFemma 2020
Mindre intelligenta är å andra sidan alltid tvärsäkra på sin sak.."
-Okänd
Kommentera
-
Ursprungligen postat av KimbowJag tycker iofs det är ganska patetiskt om man måste låtsas stava fel för att det skall verka som att man är såååå hiiiimla full....
Det handlar inte om att stava fel för att "verka" full, det handlar mer om att jag har noll koll när jag kommer hem och är rund om fötterna.
Jag orkar inte trycka på en liten tangent i taget utan oftast blir det väl som ovan där...
Nu är det väl bara till att vänta tills att alla börjar ringa och fråga vafan man sa igår. ahah
Sen för det andra Kimbow så är det så att jag är 17 (snart 18, woho!) och jag är inte den typen som dricker speciellt mycket.
Men igår va det så att grannarna hade kräftskiva och jag är inte den typen som går och lägger mig först utan jag ville såklart sitta vaken och lyssna på allt skitsnack som alla andra snackade om.
Och under tiden så blev det väl inte bara pilsner utan en del sprit skulle jag tippa på då jag känner mig lite... ... Men jag vet fasen inte vad som hände igår mer än att jag gick dit...antar att det är det som är nackdelen med spriten.
Ber om ursäkt ut ifall att jag skrev något nedväderande ect i tidigare inlägg....
Antar att jag roade mer folk än vad jag gjorde ledsna, men någon måste väl få igång tråden.
Vad hjälper bäst mot illamående / huvudvärk?
Treo, Alvedon eller Panodil?#Fiskesnack @ Quakenet
Kommentera
-
Ursprungligen postat av GrillenVad hjälper bäst mot illamående / huvudvärk?
Treo, Alvedon eller Panodil?
Jag var också på kräftskiva igår och i eftermiddag ska vi ut med båten. Det är bättre med frisk luft än en massa droger.Tävling - Sveriges mest misslyckade gäddfiskare! Flest nedlagda fisketimmar utan en 10+.......
Slår du mig så är du värdelös! Så det så!
Läs min fiskeblogg:
http://blogg.fjallfoto.se
Kommentera
Foton
Collapse
-
Hej!
Är det någon som har något bra tips på hur man får bort intorkat fiskblod från insidan...1 Foto-
Kanal: Övrigt - Ej fiskerelaterat
2024-07-27, 19:22 -
Relaterat
Collapse
Ämnen | Statistik | Senaste inlägg | ||
---|---|---|---|---|
Startad av Usling, 2016-11-11, 09:56
|
252 svar
81 560 visningar
0 gillar
|