Ursprungligen postat av Byfåne
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Var är flytvästarna?
Collapse
X
-
Min fiskeblogg: http://mickesfiske.blogg.se/
"If people concentrated on the really important things in life, there'd be a shortage of fishing poles." - Doug Larson
-
Ursprungligen postat av këffman kanske tar av sig den när man fotar sig med fisken?
Kommentera
-
Kommentera
-
Ursprungligen postat av savbrinkPå våren och hösten flytoverall..
Är det varmt i vattnet så klarar jag att simma i land på dom sjöarna jag fiskar i.
Ser ingen anledning att ha flytväst om man inte har en snabb båt, fiskar i stora vatten eller har tänkt vara berusad.sigpic
Kommentera
-
Ursprungligen postat av ByfåneEfter att ha åkt omkring här på detta forum en tid och med avundsjuka i blicken stirrat mig tokig på alla bilder på fina fångster har jag börjat fundera över en sak: Man ser inte en enda flytväst på en endaste av fångstmännen. Är det på nåt sett nördig att använda flytväst då man fiskar? Är det nåt man klär av sig då man plåtas? SÅÅ fåfänga kan väl inte all fiskare vara, dessutom har man väl inte tid, hon(främst gädda för mig) vill ju fort tebaks i sjön igen? Själv skulle jag ogärna tillbringa en hel fiskedag i båt utan flytväst. Liksom att gå omkring med ett litet "halv-lass" i brallan hela tiden då man oroar sig för att trilla i drickat.
Så hur är det, är västen på eller samlar den damm hemma i garderoben? Eller tar du av den då du plåtas(fniss!)?
Kommentera
-
jag kör aldrig flytväst eller flytoverall längre!kör geoff andersson kläderna.
fiskar med flytoverallen på ismetet bara.Keep talking about me, You are just making me famous..
MainlineTeamSweden http://www.sportfiskecenter.nu/sida....d=67&urubID=29
www.Sk-fiskpinnen.com
Kommentera
-
Ursprungligen postat av KG?Varför skulle man göra det? Verkar sällsynt omständigt och löjligt. Tror nog många slarvar med väst när det är varmt i vattnet, men när vattentempen är låg är det inte alltför smart att inte ha flythjälpmedel...Se till att alltid ha en kortare person som vadar före dig.
Kommentera
Foton
Collapse
-
Hej!
Är det någon som har något bra tips på hur man får bort intorkat fiskblod från insidan...1 Foto-
Kanal: Övrigt - Ej fiskerelaterat
2024-07-27, 19:22 -
Relaterat
Collapse
Ämnen | Statistik | Senaste inlägg | ||
---|---|---|---|---|
Startad av Usling, 2016-11-11, 09:56
|
252 svar
81 413 visningar
0 gillar
|