Är det någon som vet någon sida som har " alla jerkbaits " till bra priser behöver inte vara svenska. tänkte investera några tusen på drag o tafsar och sånt är väldigt tacksam för svar.
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Billiga Jerkbaits ?!
Collapse
X
-
Ursprungligen postat av NirreÄr det någon som vet någon sida som har " alla jerkbaits " till bra priser behöver inte vara svenska. tänkte investera några tusen på drag o tafsar och sånt är väldigt tacksam för svar.
-
Pike attack har lite låg kvalitet. Blötte min "den fule" idag (fin gång, men inget napp) och när jag kom hem såg jag att den spruckit på undersidan. Sprickan börjar ca 5 mm bakom nosöglan och slutar ca 35 mm från bakre krokfästet. Vid det "undre" krokfästet har sprickan delat sig och gjort en "kringående" manöver med ca 15 mm diameter. Djupet på sprickan är ca halva "höjden" på jerken. Ena ögat har också trillat bort. Den verkar helt enkelt inte tåla vatten.
/ WikströmDen beska smaken av dålig kvalitet sitter i bra mycket längre än det låga prisets sötma!
Kommentera
-
Ursprungligen postat av WikströmPike attack har lite låg kvalitet. Blötte min "den fule" idag (fin gång, men inget napp) och när jag kom hem såg jag att den spruckit på undersidan. Sprickan börjar ca 5 mm bakom nosöglan och slutar ca 35 mm från bakre krokfästet. Vid det "undre" krokfästet har sprickan delat sig och gjort en "kringående" manöver med ca 15 mm diameter. Djupet på sprickan är ca halva "höjden" på jerken. Ena ögat har också trillat bort. Den verkar helt enkelt inte tåla vatten.
/ Wikström
Kommentera
-
Jo, men att vara i vattnet utan att någon/något biter i den borde den klara av. Jag hade inga förhoppningar om att det skulle vara någon vidare kvalitet men att den skulle vara så usel trodde jag inte.
/ WikströmDen beska smaken av dålig kvalitet sitter i bra mycket längre än det låga prisets sötma!
Kommentera
-
gördetsjälv
Ursprungligen postat av NirreÄr det någon som vet någon sida som har " alla jerkbaits " till bra priser behöver inte vara svenska. tänkte investera några tusen på drag o tafsar och sånt är väldigt tacksam för svar.
gör dina egna jerks istället. massor av tips på tråden om betestillverkning[FONT=Comic Sans MS]De bästa grejerna gör man själv![/FONT]
Kommentera
-
Ursprungligen postat av Unregistered 1 Visa inläggAraldit, billigt och bra. Kallhärdas eller varmhärdas se tidigare trådar.Pike!
Fiska bör man, annars dör man!
Kommentera
Foton
Collapse
-
Hej!
Är det någon som har något bra tips på hur man får bort intorkat fiskblod från insidan...1 Foto-
Kanal: Övrigt - Ej fiskerelaterat
2024-07-27, 19:22 -
Relaterat
Collapse
Ämnen | Statistik | Senaste inlägg | ||
---|---|---|---|---|
Startad av Usling, 2016-11-11, 09:56
|
252 svar
81 392 visningar
0 gillar
|