Kommer inom kort (förhoppningsvis) att lägga upp min egen hemsida där jag har tänkt presenter lite olika saker ( givet vis nästan enbart fiske relaterart) Men nu undrar jag vad ni är intresserade av att läsa om då ni kommer in på någon hemsida. Bilder är ju ett givet faktum. kom gärna med lite kreativa tips så lovar jag att jag ska skicka upp en länk så fort sidan är klar.
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Hemsida
Collapse
X
-
Taggar: Ingen
-
En prototyp
Har bara hunnit jobba med sidan ett par timmar idag och är helt ny på det men detta är en början. Inget är kontrollerat fall det är rättstavat eller gramatiskt rätt så snälla gnäll inte på det för det är ju så tråkigt.Ursprungligen postat av RixmanKommer inom kort (förhoppningsvis) att lägga upp min egen hemsida där jag har tänkt presenter lite olika saker ( givet vis nästan enbart fiske relaterart) Men nu undrar jag vad ni är intresserade av att läsa om då ni kommer in på någon hemsida. Bilder är ju ett givet faktum. kom gärna med lite kreativa tips så lovar jag att jag ska skicka upp en länk så fort sidan är klar.
-
Ursprungligen postat av RixmanHar bara hunnit jobba med sidan ett par timmar idag och är helt ny på det men detta är en början. Inget är kontrollerat fall det är rättstavat eller gramatiskt rätt så snälla gnäll inte på det för det är ju så tråkigt.
http://bengtzzons.mine.nu/Rixman/
det lilla jag har set så tycker jag att det ser bra ut...
Kommentera
-
Bra början. Trevliga bilder. Uppfyller alla krav jag har på en privat hemsida vilket är att den ska vara lättnavigerad och lättläst. Håll den kursen.
Det enda "fel" jag hittade var din bild på båten. 1,35Mb bild som krympts i koden. Modemsurfare gillar inte sådana. Så har du lite blandade typsnitt, men det är ju smådetaljer.
Måste man ha drag på bilen för att räknas som en riktig fiskare?
Kommentera
-
nice!!!
Tycker sidan är mycket trevlig gillar skarpt delen med dina kommentarer om olika jerkbaits. Bilden på din flickvän(?) o näbbgäddan var rätt rolig..
Läs igenom siten några gånger så kan du rätta till alla stavfel..
Fortsätt bara med regelbundna uppdateringar så är den väl värd och regelbundet läsa.
/Johan
Kommentera
-
Jättetrevlig sida.... well done."Det är ingen idé att skynda sig om man inte vet var man är på väg. Man vet ju ändå inte när man är framme" - Nalle Puh
"Keep it simple"
//Jan O
www.fisheco.se
www.brofiske.net
www.magazinefisheco.se
Kommentera
-
Tack för alla trevliga omdömmen. Får mig till att vilja bli klar med den ännu snabbare.
Kommentera
Foton
Collapse
Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.
Relaterat
Collapse
| Ämnen | Statistik | Senaste inlägg | ||
|---|---|---|---|---|
|
Startad av BeBest, 2004-08-27, 19:52
|
12 svar
1 411 visningar
0 gillar
|
Senaste inlägg
av Mathias 70
2025-12-03, 17:19
|
||
|
Startad av Usling, 2016-11-11, 09:56
|
259 svar
86 376 visningar
0 gillar
|
Senaste inlägg
av Usling
2025-12-12, 11:53
|
||
|
Startad av fytric, 2024-06-14, 07:15
|
7 svar
1 129 visningar
0 gillar
|
Senaste inlägg
av Team Colibri
2025-07-02, 12:09
|
||
|
Startad av Funken, 2025-03-14, 18:24
|
0 svar
135 visningar
0 gillar
|
Senaste inlägg
av Funken
2025-03-14, 18:24
|
||
|
Startad av anteman, 2025-06-09, 19:44
|
10 svar
395 visningar
0 gillar
|
Senaste inlägg
av Backslag
2025-06-10, 17:50
|
. Kul initiativ med videos på jerkbetena!

Kommentera