sitter sedan en tid och funderarar på våren sommarens fiske , och kommer då på att planeringen för detta fiske e halva nöjet ,
man sitter och tänker att jag ska allt testa det å det åka dit å dit.
det e något som gör att jag blir glad ,
för mej e det det inte alltid hur mycket eller hur stora fiskar jag får som gör saken utan upplevelsen att komma ut få frisk luft se vackra omgivningar .
brukar testa lite udda saker när jag fiskar , ex flötmeta makrill på turbåt här i gbg
får mycke mindre än andra men dock större firrar , de andra på båten typ undrar vad man sysslar med om man kommer med lättare utrustning å flöte å får sedan
komentaren fan vilken tur du har när man drar upp ett par på 1.5kg ..
ja det ska vara kul att fiska inte bara fisket utan sakerna innan å efter fisket..
i övrigt undrar jag om någon har erfarenhet att åka med fiskebussen.se ?
funderar på å testa i vår
ha det gött mvh Håkan
man sitter och tänker att jag ska allt testa det å det åka dit å dit.
det e något som gör att jag blir glad ,
för mej e det det inte alltid hur mycket eller hur stora fiskar jag får som gör saken utan upplevelsen att komma ut få frisk luft se vackra omgivningar .
brukar testa lite udda saker när jag fiskar , ex flötmeta makrill på turbåt här i gbg
får mycke mindre än andra men dock större firrar , de andra på båten typ undrar vad man sysslar med om man kommer med lättare utrustning å flöte å får sedan
komentaren fan vilken tur du har när man drar upp ett par på 1.5kg ..
ja det ska vara kul att fiska inte bara fisket utan sakerna innan å efter fisket..
i övrigt undrar jag om någon har erfarenhet att åka med fiskebussen.se ?
funderar på å testa i vår
ha det gött mvh Håkan
Kommentera