fick ett par viking gore-texkängor av frugan för ca 1,5 år sedan och dom är helt slut (inte så mycket använda!). snörfästena har släppt (2 st) och fodret har frasat upp sig i skaftet. dessutom är sulan helt stenhård vilket leder till ryggont om man står och går mycket i dom. fick också ett par gummistövlar förra julen och dom har redan spruckit i gummit på flera ställen (dvs att dom inte är vattentäta, vilket torde vara ett ganska viktigt kriterie för ett par gummikstövlar!). dom har liksom torkat ut av ngn anledning. så av två möjliga har dom sumpat båda!
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
skofabrikatet viking suger älgballe!!!
Collapse
X
-
skofabrikatet viking suger älgballe!!!
achilles
Brokeback Fishing Team
http://gaydogpikehonkeys.spaces.live.com/photos/
--------------------------------------------------
\m/Taggar: Ingen
-
Viking dojjor..
Jag hade ett par viking multisportskor goretex. Höll och håller otroligt bra!! Jag körde de i över två säsonger, sen bytte jag för att de såg slitna ut men var hela och sköna... Nåväl har inte testat deras kängor , men synd att de verkar vara skräp...Att fiska är ju faktiskt riktigt kul!
Kommentera
-
Ursprungligen postat av esoxlucius74Jag hade ett par viking multisportskor goretex. Höll och håller otroligt bra!! Jag körde de i över två säsonger, sen bytte jag för att de såg slitna ut men var hela och sköna... Nåväl har inte testat deras kängor , men synd att de verkar vara skräp...
Kommentera
-
Jag har ett par kängor från viking. De har börjat ge med sig nu men det är först efter 8 år. Farsan hade likadana och de höll i 7 år. De har varit as bra under alla år. Har funkat året runt och har varit bra att gå i. De kostade dessutom bara 800:- sjukt billigt för att få ha bra på fötterna under den tiden.
Kommentera
-
Inte konstigt att Svenska militären köper Nokia, deras stövlar håller!Vad skulle vi gjort utan havet? Skulle vi burit båten.... http://ghfk.se/
Kommentera
-
Ursprungligen postat av Wreckbender Visa inläggInte konstigt att Svenska militären köper Nokia, deras stövlar håller!achilles
Brokeback Fishing Team
http://gaydogpikehonkeys.spaces.live.com/photos/
--------------------------------------------------
\m/
Kommentera
Foton
Collapse
-
Hej!
Är det någon som har något bra tips på hur man får bort intorkat fiskblod från insidan...1 Foto-
Kanal: Övrigt - Ej fiskerelaterat
2024-07-27, 19:22 -
Relaterat
Collapse
Ämnen | Statistik | Senaste inlägg | ||
---|---|---|---|---|
Startad av Usling, 2016-11-11, 09:56
|
252 svar
81 621 visningar
0 gillar
|