Har funderingar på att köpa lite grejer genom alibaba.com men de säljarne jag kommit i kontakt med vill att man ska göra nån sorts bank överföring.
"For payment we accepted pay 100% by T/T ( Telegraphic Transfer or Bank Transfer ) , We have sign contract with shipping agent to process the shipment and use Telegraphic transfer terms."
Och detta vet jag inte om jag ska lita på:
"Price was included shipping cost , tax customs and insurance to your country SWEDEN and time for delivery is 2-4 business days trough air freight shipment ( DHL Express/FedEx Express )"
Någon som har handlat från alibaba.com och vet hur det brukar gå till?
Många säljare har krav att man ska köpa ex. minst 10 enheter av en produkt så trotts att det är billigt blir det större summor som man inte vill bli blåst på.
Finns det några skydd för mig som köpare som ex. aliexpress eller ebay?
"For payment we accepted pay 100% by T/T ( Telegraphic Transfer or Bank Transfer ) , We have sign contract with shipping agent to process the shipment and use Telegraphic transfer terms."
Och detta vet jag inte om jag ska lita på:
"Price was included shipping cost , tax customs and insurance to your country SWEDEN and time for delivery is 2-4 business days trough air freight shipment ( DHL Express/FedEx Express )"
Någon som har handlat från alibaba.com och vet hur det brukar gå till?
Många säljare har krav att man ska köpa ex. minst 10 enheter av en produkt så trotts att det är billigt blir det större summor som man inte vill bli blåst på.
Finns det några skydd för mig som köpare som ex. aliexpress eller ebay?
Kommentera