bra idé ska höra me lärarn imorron, tror den har stöd för php :/ asp tror ja inte.. gruvsjo.com har ja vart inne på förut (= rätt hyffsad sida =)
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Egna hemsidor?
Collapse
X
-
Ursprungligen postat av Tobbundra bara om nån annanhöll på å göra å lite sånt så man kan norpa lite tips
Vad vill du ha för tips?
Kommentera
-
Några kommentarer till din skiss:
Till att börja med ser det bra ut för att vara din första (?) webbskiss!
Jag skulle dock försöka minska på "fyrkantigheten". Runda gärna av hörnen på t.ex den vänsterställda menyn. Kanske också prova ta bort några av de svarta ramarna. Menyn till vänster behöver t.ex inte de svarta ramarna runt varje "menyrad".
Testa gärna nån struktur i bakgrunden eller gör den lite ljusare för att lyfta fram det som är själva "sidan".
Allt ovanstående är bara min högst personliga åsikt. Tycker som sagt det ser bra ut som du gjort. Blir kul att se när du fått in lite material i form av texter, bilder och illustrationer också!
Kommentera
-
precis d där ja ville höra
tack för tipsen ska se hur d blir som du sa
jadu, när den kmr upp hmm.. datorerna i skolan suger pung dom e sega, dw laggar å d ska va ett teknikgymnasie
får sitta hemma å jobba lite =)
Ursprungligen postat av R.ENågra kommentarer till din skiss:
Till att börja med ser det bra ut för att vara din första (?) webbskiss!
Jag skulle dock försöka minska på "fyrkantigheten". Runda gärna av hörnen på t.ex den vänsterställda menyn. Kanske också prova ta bort några av de svarta ramarna. Menyn till vänster behöver t.ex inte de svarta ramarna runt varje "menyrad".
Testa gärna nån struktur i bakgrunden eller gör den lite ljusare för att lyfta fram det som är själva "sidan".
Allt ovanstående är bara min högst personliga åsikt. Tycker som sagt det ser bra ut som du gjort. Blir kul att se när du fått in lite material i form av texter, bilder och illustrationer också!
Kommentera
Foton
Collapse
-
Hej!
Är det någon som har något bra tips på hur man får bort intorkat fiskblod från insidan...1 Foto-
Kanal: Övrigt - Ej fiskerelaterat
2024-07-27, 19:22 -
Relaterat
Collapse
Ämnen | Statistik | Senaste inlägg | ||
---|---|---|---|---|
Startad av Usling, 2016-11-11, 09:56
|
252 svar
81 359 visningar
0 gillar
|