jag är nog en missbrukare - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

jag är nog en missbrukare

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

• jag är nog en missbrukare

Nä…jag börjar snart och böla (gråta på svenska )
    Det är lika bra att jag erkänner …jag är nog en missbrukare .
    Kliar i hela kroppen , rastlös och lättirriterad kan inte koncentrera mig … på något sätt måste jag komma iväg . Men jag har ingen barnvakt i helgen och ungarna vill inte , det är för kallt och tråkigt.

Det var så länge sedan …jag kikar och känner lite på” grejerna ”och
    tittar på gamla bilder för återuppleva det som var ….
    Fan vad jag saknar PA …
    Det finns ingen i min närhet som kan tillfredställa mina behov som PA ..(kan tolkas hur man vill, bjuder jag på )
    JAG VILL FISKA ...eller jag skulle nöja mig med att båtkåtsnacka lite om fiske..
    Jag är desperat ...
    Kanske ska prova och ringa 071 nummer för att se om tjejerna kan spela tillräckligt bra teater så jag kan få mina behov tillfredställt på ett audiologiskt sätt .
    Hur det nu skulle gå till …spela upp en frekvens av gäddfeber i luren ….typ ...å”Där satt den ” .
    Jag är sjuk i huvudet fast det vet ni redan ….

Jag snackade med en killkompis i kväll han hade också tråkigt” det får väl bli porrsurfning ”tyckte han .
    Jag höll med och hoppade in på fiskesnack …
    Det stillar abstinensen lite grann i allfall för här snackas det om njutning på hög nivå .
    Hur ska jag överleva vintern ?

Gå in och dräggla på http://www.gambiafishing.com/ sen kan du kolla efter billiga charterresor dit. Det brukar hjälpa lite grann iallafall....
    How inappropriate to call this planet Earth, when clearly it is Ocean." Arthur.C.Clarke

Kommentera

Ursprungligen postat av cath
      Kliar i hela kroppen , rastlös och lättirriterad kan inte koncentrera mig … på något sätt måste jag komma iväg . Men jag har ingen barnvakt i helgen och ungarna vill inte , det är för kallt och tråkigt.

Fan vad jag saknar PA …
      Det finns ingen i min närhet som kan tillfredställa mina behov som PA ..(kan tolkas hur man vill, bjuder jag på )
      JAG VILL FISKA ...eller jag skulle nöja mig med att båtkåtsnacka lite om fiske..
      Jag är desperat ...
      Kanske ska prova och ringa 071 nummer för att se om tjejerna kan spela tillräckligt bra teater så jag kan få mina behov tillfredställt på ett audiologiskt sätt .
      Hur det nu skulle gå till …spela upp en frekvens av gäddfeber i luren ….typ ...å”Där satt den ” .

Jag snackade med en killkompis i kväll han hade också tråkigt” det får väl bli porrsurfning ”tyckte han .
      Det stillar abstinensen lite grann i allfall för här snackas det om njutning på hög nivå .
      Du har inte funderat på att börja pimpla?? Har sett flera tanter (tjejer) varit ute å sprungit på pimpel isarna. Pimpeln stillade iaf min fiske abstinens vintertid. Skit kul!!!! KalleTking

Kommentera

Ursprungligen postat av cath

Fan vad jag saknar PA …
        Jag är desperat ...

Pimpel, Ismete, fiske i Öppet vatten
        sigpic

Kommentera

Cath, du är inte ensam om att vara fiskemissbrukare. Jag tror jag har hittat en själsfrände till dig.

Kommentera

Zonk, den mannen är ju en mytoman, inget att stå efter tycker jag.
            How inappropriate to call this planet Earth, when clearly it is Ocean." Arthur.C.Clarke

Kommentera

haha jag är missbrukare jag med och då menar jag verkligen missbrukare :P

jag tänker på fullt allvar välja bort att skaffa familj bara för att få fiska. jag sätter dessutom fisket före socialt umgänge med vänner....och fyfan va bra jag mår av det :P
              my precious....

Kommentera

Ursprungligen postat av Zonker
                Cath, du är inte ensam om att vara fiskemissbrukare. Jag tror jag har hittat en själsfrände till dig.
                http://www.aftonbladet.se/vss/nyhete...340971,00.html
                Åå..nej
                Verkligheten kom ikapp mig !!!
                Fan ta dig Zonker !!
                Nu är jag tvingad att inse att detta kanske gäller mig oxså !!!

”- Fiske är en sport för män som inte kan visa sina känslor. Det är spännande, tävlingsinriktat men man blir inte lycklig. Det vet jag nu, säger han.
                - Fiske är ett sätt att säga att jag inte behöver någon annan. Män begraver sig i fiske för att de har dålig självkänsla och att de därför vill bevisa något.”

Eller vänta…
                Äh…så farligt är det inte …
                Föresten det är FET FEL .
                Han ( i aftonbladet) är korkad o jag är smartare ! Jag behöver inte sitta i en garderob för att göra beten …

Det är fördelen med att sparkat ut sin partner så man får mer tid med hobbyn istället !
                Jag menar om jag tittar mig omkring i min lya …var fan skulle hans prylar få plats ??
                Jag har det nog med att dela fiske skåp med ungarnas lilla betes låda.

Så skönt …Ingen snubbe som gnäller att fiskepasset dragit ut på tiden ” aaa..kommer du inte hem så drar jag till morsan ”” fan , du är mer med dina beten än mig ” …” tänk om du kunde drömma om mig stället för dina drömmar då du är en stor gädd jägare..” ” du älskar inte mig ” gnäll gnäll gnäll

Jag bejakar mina drömmar ..sorry snubben du finns inte med dom så länge du inte klär ut dig till gädda o är beredd att få en krok i munnen …!!
                Jag tänker bejaka min dröm att bli en stor gäddjägare …just nu så finslipar jag betena i badkaret .
                Finns så snygga designade dildos att köpa som jag kan ha i bokhyllan o de gnäller inte !
                Barnvakt kan jag hyra.. passa det inte så stick !

Stå på er alla fiske missbrukare de vill bara klanka ner på oss för vi är starka o håller våra drömmar
                vid liv och att vi har ett fantastiskt naturliv ….ren avundsjuka !

puss på kroken

Kommentera

Ursprungligen postat av Unregisteredcath
                  Åå..nej
                  Verkligheten kom ikapp mig !!!
                  Fan ta dig Zonker !!
                  Nu är jag tvingad att inse att detta kanske gäller mig oxså !!!

”- Fiske är en sport för män som inte kan visa sina känslor. Det är spännande, tävlingsinriktat men man blir inte lycklig. Det vet jag nu, säger han.
                  - Fiske är ett sätt att säga att jag inte behöver någon annan. Män begraver sig i fiske för att de har dålig självkänsla och att de därför vill bevisa något.”

Eller vänta…
                  Äh…så farligt är det inte …
                  Föresten det är FET FEL .
                  Han ( i aftonbladet) är korkad o jag är smartare ! Jag behöver inte sitta i en garderob för att göra beten …

Det är fördelen med att sparkat ut sin partner så man får mer tid med hobbyn istället !
                  Jag menar om jag tittar mig omkring i min lya …var fan skulle hans prylar få plats ??
                  Jag har det nog med att dela fiske skåp med ungarnas lilla betes låda.

Så skönt …Ingen snubbe som gnäller att fiskepasset dragit ut på tiden ” aaa..kommer du inte hem så drar jag till morsan ”” fan , du är mer med dina beten än mig ” …” tänk om du kunde drömma om mig stället för dina drömmar då du är en stor gädd jägare..” ” du älskar inte mig ” gnäll gnäll gnäll

Jag bejakar mina drömmar ..sorry snubben du finns inte med dom så länge du inte klär ut dig till gädda o är beredd att få en krok i munnen …!!
                  Jag tänker bejaka min dröm att bli en stor gäddjägare …just nu så finslipar jag betena i badkaret .
                  Finns så snygga designade dildos att köpa som jag kan ha i bokhyllan o de gnäller inte !
                  Barnvakt kan jag hyra.. passa det inte så stick !

Stå på er alla fiske missbrukare de vill bara klanka ner på oss för vi är starka o håller våra drömmar
                  vid liv och att vi har ett fantastiskt naturliv ….ren avundsjuka !

puss på kroken

haha precis vad är det för mening att leva ett lvi man inte vill leva för att göra nån annan till lags....ingen alls.
                  my precious....

Kommentera

Ursprungligen postat av Zonker
                    http://www.aftonbladet.se/vss/nyhete...340971,00.html
                    - Fiske är en sport för män som inte kan visa sina känslor.
                    fy fan vad jag skrattade när jag läste det

Kommentera

Foton

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
                    Startad av BeBest, 2004-08-27, 19:52
                    12 svar
                    1 408 visningar
                    0 gillar
                    Senaste inlägg Mathias 70  
                    Startad av Usling, 2016-11-11, 09:56
                    259 svar
                    86 245 visningar
                    0 gillar