Använder ni några bra”ursäkter” för att komma ut och fiska och vilka ?
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Ursäkter
Collapse
X
-
Vill jag fiska gör jag det! Vill jag inte låter jag bli! Fast jag har ju varit gift också och då ....
Behövs det ursäkter för att inta livsuppehållande medicin? Fiske är för mig rent bokstavligen en livsuppehållande behandling.Senast ändrad av BeBest; 2005-10-14, 07:27.Må vi alla ha ett intressant fiske!
-
Ursprungligen postat av cathAnvänder ni några bra”ursäkter” för att komma ut och fiska och vilka ?
Skämtar såklart... Jag brukar se till att underbygga det hela...
-Mia, nu har jag både lagat mat och diskat idag, jag tror jag behöver komma ut på sjön...
-Mia, jag tror jag sticker ut och fiskar en stund, barnen har varit för idag, måste ladda batterierna...
-Mia, om jag får åka till havs att tag så...-Det går aldrig, han é ju stor som en gammelgädda!!!
-Han ska in, och det VET DU!
Kommentera
-
cath
Åfan , jag är avslöjad
Tänkte mer använda dem för eget bruk – ni har mer kvinnliga erfarenheter än jag . Jag har ju en kvinnlig chef nu mera. Har bara haft manliga förut , lite lättare att mjuka upp .
Nu är höstfisket i fullgång …urringat och kommentarer som att byxorna sitter snyggt för och tajt på vissa ställen funkar inte på henne .
*knäppcath*
Ska prova med du skrivit ….
En fråga …din signatur är det också kommentarer hemifrån ? *skratt*
Tack
Kommentera
-
ojojoj ursäkter för att komma ut och fiska...
Mången gång har man blivit ombedd att ta sakerna och gå ut och fiska ett par timmar, bara sambon slipper en.
Men visst man har ju kört med följande: Gumman, om du tar tösen och sticker ut lite så städar jag lägenheten MOT att jag kan sticka ut imorgon och fiska. (då har det handlat om turer som varar 13 timmar typ)
Har till och med avbokat kalas för att komma ut och fiska..
Kommentera
-
Ursprungligen postat av cathÅfan , jag är avslöjad
En fråga …din signatur är det också kommentarer hemifrån ? *skratt*
Tack
Vi är ett grabbgäng som ibland tar en bläcka tillsammans med gamla svenska filmklassiker... Sällskapsresan osv...
Denna replik kommer från en riktigt gammal film, och är lite "perforerad" för att passa bättre här.
-Det går aldrig, han e ju stor som ett kattahuve!
-Han ska in... och det VET DU!-Det går aldrig, han é ju stor som en gammelgädda!!!
-Han ska in, och det VET DU!
Kommentera
Foton
Collapse
-
Hej!
Är det någon som har något bra tips på hur man får bort intorkat fiskblod från insidan...1 Foto-
Kanal: Övrigt - Ej fiskerelaterat
2024-07-27, 19:22 -
Relaterat
Collapse
Ämnen | Statistik | Senaste inlägg | ||
---|---|---|---|---|
Startad av Usling, 2016-11-11, 09:56
|
252 svar
81 401 visningar
0 gillar
|