Tjabba! jag heter Hadinaraj och är vicepresident i team j-ös .jag är 23 år från tensta och torsk på gös.vi söker nya members till vårt team som såklart har båtar att låna ut.även om du aldrig har fiskat gös så är du välkommen att joina oss!! .man lär sig fort! jag fick själv aldrig någon fisk j-vel förr men med våra ekolod lowrance HDS-9 Gen2 Touch så har jag nu fått 74 gösar på en dag.
Vi kör en gratis fiske tävling om dagen (på olika platser runt stockholm) och är då 3-4st i varje klubb båt ,obs! du behöver såklart inte fiska varje dag men vi söker folk som kanske kan typ 20 dagar i månaden .fiskarna tillfaller klubben och som pris i tävlingarna får man betalt efter hur många kilofisk man får.
Den som först skickar bild på 50 gösskalpar i pm till mig får en garanterad plats i team j-ös!!!
PS folk med egen lastbil som inte kan fiska så ofta får också gärna söka medlemskap.
Alla ansökningar tas via PM !
/ MVH Hadinaraj
Vi kör en gratis fiske tävling om dagen (på olika platser runt stockholm) och är då 3-4st i varje klubb båt ,obs! du behöver såklart inte fiska varje dag men vi söker folk som kanske kan typ 20 dagar i månaden .fiskarna tillfaller klubben och som pris i tävlingarna får man betalt efter hur många kilofisk man får.
Den som först skickar bild på 50 gösskalpar i pm till mig får en garanterad plats i team j-ös!!!
PS folk med egen lastbil som inte kan fiska så ofta får också gärna söka medlemskap.
Alla ansökningar tas via PM !
/ MVH Hadinaraj
Kommentera