Kör DC++ och har en share på ca: 20 gig. Har en dynamisk IP och försöker vara med i så många hubbar samtidigt som möjligt. Kör standardinställningar. Men jag får knappast aldrig downloada trots att jag väljer filer som jag är säker på att många sitter på. Kazaa funkar mycket bättre när jag ska tanka. Vad kan jag göra för att kunna downloada lite mer? Har 12 MB in och 10 MB ut.
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
DC++ - downloadar knappt något..?
Collapse
X
-
ändra dina settings till active, knappa in ditt IP och se till att öppna den port du valt att använda i eventuella brandväggar.Ursprungligen postat av DanneKör DC++ och har en share på ca: 20 gig. Har en dynamisk IP och försöker vara med i så många hubbar samtidigt som möjligt. Kör standardinställningar. Men jag får knappast aldrig downloada trots att jag väljer filer som jag är säker på att många sitter på. Kazaa funkar mycket bättre när jag ska tanka. Vad kan jag göra för att kunna downloada lite mer? Har 12 MB in och 10 MB ut.
-
jag använder mig av DCDM++ iofs inte accepterad i många hubbar, men orkar bry mig.. jag är antingen OP eller master i de hubbar jag finns i ändåUrsprungligen postat av Ixudc++ funkar allmänt skit nu.. kör odc istället.. mycket bättre. man slipper gå igenom share mm som tar en jävla tid

Kommentera
-
Så alla fiskedrag finns rippat? Sitter nämligen på Lunds univ. inavlade nät, p.g.a överbelastning har all p2p stängts utåt, vi har en egen hubb enbart. De nyaste sakerna kommer ju in via ftp, men inga fiskeprogram :/ Finns det möjlighet att ladda från dig via ftp? Vore mycket snällt! Är flera här i Lund som skulle uppskatta det!Ursprungligen postat av IxuBt är bara bra om man ska a ner det nyare sakerna.. enskilda mp3:or samt äldre grejer.. då är odc,dc++ överlägset.. men såklart så kör jag båte bt och odc laddar typ lost och de nya filmerna och spelen från bt även fiskedrag-serien_______________________________________
De morgenstond heeft goud in de mond
Kommentera
-
kanske kommer upp en 10/10 ftp snart.. skulle kunna lägga upp däremot.. eller om jag själv ordnar en ftp.. jag sitter på 2mbit och ni kan isf ladda 128kb/ sek av mig som max.. ska kolla det om jag kan lägga upp.. jag har fiskedrag avsnitt 1-9.. hade 23gb fiskefilmer men fick rensa lite.. har ändå dryga 10gb kvar.. och de filmerna är riktigt braFish On!
Kommentera
-
Pluggar du på LTH, eller? Jag gör det också. Vilken inriktning?Ursprungligen postat av OlofSå alla fiskedrag finns rippat? Sitter nämligen på Lunds univ. inavlade nät, p.g.a överbelastning har all p2p stängts utåt, vi har en egen hubb enbart. De nyaste sakerna kommer ju in via ftp, men inga fiskeprogram :/ Finns det möjlighet att ladda från dig via ftp? Vore mycket snällt! Är flera här i Lund som skulle uppskatta det!Tight lines!
CDan
Proffs på att lära masken att simma.
Kommentera
Foton
Collapse
Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.
Relaterat
Collapse
| Ämnen | Statistik | Senaste inlägg | ||
|---|---|---|---|---|
|
Startad av BeBest, 2004-08-27, 19:52
|
12 svar
1 408 visningar
0 gillar
|
Senaste inlägg