DC++ - downloadar knappt något..? - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

DC++ - downloadar knappt något..?

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

• DC++ - downloadar knappt något..?

Kör DC++ och har en share på ca: 20 gig. Har en dynamisk IP och försöker vara med i så många hubbar samtidigt som möjligt. Kör standardinställningar. Men jag får knappast aldrig downloada trots att jag väljer filer som jag är säker på att många sitter på. Kazaa funkar mycket bättre när jag ska tanka. Vad kan jag göra för att kunna downloada lite mer? Har 12 MB in och 10 MB ut.

Ursprungligen postat av Danne
    Kör DC++ och har en share på ca: 20 gig. Har en dynamisk IP och försöker vara med i så många hubbar samtidigt som möjligt. Kör standardinställningar. Men jag får knappast aldrig downloada trots att jag väljer filer som jag är säker på att många sitter på. Kazaa funkar mycket bättre när jag ska tanka. Vad kan jag göra för att kunna downloada lite mer? Har 12 MB in och 10 MB ut.
    ändra dina settings till active, knappa in ditt IP och se till att öppna den port du valt att använda i eventuella brandväggar.

Kommentera

dc++ funkar allmänt skit nu.. kör odc istället.. mycket bättre. man slipper gå igenom share mm som tar en jävla tid
      Fish On!

Kommentera

Ursprungligen postat av Ixu
        dc++ funkar allmänt skit nu.. kör odc istället.. mycket bättre. man slipper gå igenom share mm som tar en jävla tid
        jag använder mig av DCDM++ iofs inte accepterad i många hubbar, men orkar bry mig.. jag är antingen OP eller master i de hubbar jag finns i ändå

Kommentera

jag kör odc enbart för att sharen i dc++ är jobbig att gå igenom.. sen har den blivit gnälligare på versioner
          Fish On!

Kommentera

Kanske dax att testa BT..... Finns några bra saiter, men en del har blivit nerdstämgda nu av MPAA & Co,, men finns en del bra kvar ... Då menar jag inte om P_Bay....

Kommentera

Bt är bara bra om man ska a ner det nyare sakerna.. enskilda mp3:or samt äldre grejer.. då är odc,dc++ överlägset.. men såklart så kör jag båte bt och odc laddar typ lost och de nya filmerna och spelen från bt även fiskedrag-serien
              Fish On!

Kommentera

Ursprungligen postat av Ixu
                Bt är bara bra om man ska a ner det nyare sakerna.. enskilda mp3:or samt äldre grejer.. då är odc,dc++ överlägset.. men såklart så kör jag båte bt och odc laddar typ lost och de nya filmerna och spelen från bt även fiskedrag-serien
                Så alla fiskedrag finns rippat? Sitter nämligen på Lunds univ. inavlade nät, p.g.a överbelastning har all p2p stängts utåt, vi har en egen hubb enbart. De nyaste sakerna kommer ju in via ftp, men inga fiskeprogram :/ Finns det möjlighet att ladda från dig via ftp? Vore mycket snällt! Är flera här i Lund som skulle uppskatta det!

Kommentera

kanske kommer upp en 10/10 ftp snart.. skulle kunna lägga upp däremot.. eller om jag själv ordnar en ftp.. jag sitter på 2mbit och ni kan isf ladda 128kb/ sek av mig som max.. ska kolla det om jag kan lägga upp.. jag har fiskedrag avsnitt 1-9.. hade 23gb fiskefilmer men fick rensa lite.. har ändå dryga 10gb kvar.. och de filmerna är riktigt bra
                  Fish On!

Kommentera

Ursprungligen postat av Olof
                    Så alla fiskedrag finns rippat? Sitter nämligen på Lunds univ. inavlade nät, p.g.a överbelastning har all p2p stängts utåt, vi har en egen hubb enbart. De nyaste sakerna kommer ju in via ftp, men inga fiskeprogram :/ Finns det möjlighet att ladda från dig via ftp? Vore mycket snällt! Är flera här i Lund som skulle uppskatta det!
                    Pluggar du på LTH, eller? Jag gör det också. Vilken inriktning?
                    Tight lines!
                    CDan

Proffs på att lära masken att simma.

Kommentera

Foton

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
                    Startad av BeBest, 2004-08-27, 19:52
                    12 svar
                    1 408 visningar
                    0 gillar
                    Senaste inlägg Mathias 70  
                    Startad av Usling, 2016-11-11, 09:56
                    259 svar
                    86 270 visningar
                    0 gillar