Ursprungligen postat av Cobrak
Visa inlägg
Nedan är säljarens svar o mitt mail efter att han meddelat att ngn precis köpt alltihop.
Vid intresse kan jag posta hela mailkonversationen.
Beklagar att du fått den stulen. Men jag har inte stulit din motor.inte varit i sthlm på över ett år ens..hoppas du får tag i din motor! Mvh kristoffer
Den 14 jun 2013 20:58 skrev "Oscar Sandberg" <lxtlan@hotmail.com>:
Hej igen Kristoffer.
Nu när det är försent ska jag lägga korten på bordet.
Min Force 3hk motor blev stulen för ca. 1 vecka sedan i Vällingen utanför Södertälje i Sthlm.
När denna annonsen kom upp blev jag väldigt misstänksam o trodde att det kunde vara min motor som nu skulle säljas vidare, jag kontaktade dig som ev. köpare för att få komma ner o kolla på motorn för att kunna avgöra om det var min motor.
Det som gjorde mig misstänksam på att det kunde varit min motor var att dekalerna var borttagna o du nämnde läckan i tanklocket som jag lagat med epoxi men som senare spruckit, för många saker som passade in. Sen ditt beetende via mailen o undra var jag kom ifrån o om jag haft erfarenhet av Force innan spädde på min tro att det var min motor.
Sen sa du att du haft motorn i ett år o på din Facebooksida syns bilder på din elmotor som också fanns i annonsen men inga bilder på Forcemotorn vilket jag också tyckte var konstigt om du ägt den i ett år o verkar fiska en del.
Nu är det som det är men om jag kommit ner o upptäckt att det var min motor...
Trevlig helg min vän.
Kommentera