Nån mer än jag som brukar snorkla i mina gäddvatten för att se var gäddorna håller till? Det är faktiskt riktigt skoj och utmärkt att lära sig sina vatten. Skulle gå bra att ta dom me harpun, blir dock lite svårt me C&R då bara..
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Snorkla i dina gäddvatten..
Collapse
X
-
snorkla
det har hänt. men jag tycker att det är lite läbbit att snorkla för tänk om det kommer en riktigt fet gädda och biter en i foten. börjar man få den tanken i huvudet när man är ute och snorklar så blir det inte så kul
vet att det är lite fjolligt men har alldrig ni den tanken när ni snorklar???
-
Ursprungligen postat av stigsondet har hänt. men jag tycker att det är lite läbbit att snorkla för tänk om det kommer en riktigt fet gädda och biter en i foten. börjar man få den tanken i huvudet när man är ute och snorklar så blir det inte så kul
Kommentera
-
Ursprungligen postat av stigsondet har hänt. men jag tycker att det är lite läbbit att snorkla för tänk om det kommer en riktigt fet gädda och biter en i foten. börjar man få den tanken i huvudet när man är ute och snorklar så blir det inte så kul
vet att det är lite fjolligt men har alldrig ni den tanken när ni snorklar???sigpic
Kommentera
-
Ursprungligen postat av smirreSkulle gå bra att ta dom me harpun, blir dock lite svårt me C&R då bara..
Kommentera
-
Ursprungligen postat av WildcardJag har fortfarande fobi för att bada i dom svenska sjöarna där man inte har klar sikt.. allt tack vare filmen: Hajen
Det är mer spännande då..
Att bli överfallen av en gädda som dykare tror jag inte på. En gös däremot kan kanske leverera en omgång, under romvaktnings perioden.
Kommentera
-
Ja förstår era plågande fantasier om ni är i mindre sjöar med dålig sikt... Tanken har slagit mig också.. Som tur är så fiskar jag i hyfsat rent vatten där man har ganska bra sikt.. Bara att se på mina bilder så vet ni vilket paradis ja håller till i... hehe :P
GardenGnome: Det var mest ett skämt, ja ha bara konstaterat att det skulle gå..
Kommentera
-
När jag badar i Lommabukten brukar jag tänka på löddegäddorna som simmar där, iaf när det börjar mörkna
Värst är o simma vid vassar i insjöar som är rättså dyiga och mycket bottenväxter, nä usch o fy hemskt när man simmar o vattenpesten smeker över buken *ugh*/Lazinko
Kommentera
Foton
Collapse
-
Hej!
Är det någon som har något bra tips på hur man får bort intorkat fiskblod från insidan...1 Foto-
Kanal: Övrigt - Ej fiskerelaterat
2024-07-27, 19:22 -
Relaterat
Collapse
Ämnen | Statistik | Senaste inlägg | ||
---|---|---|---|---|
Startad av Usling, 2016-11-11, 09:56
|
252 svar
81 525 visningar
0 gillar
|