Jag erkänner, blåögd norrlänning som jag är!
Jag har gjort något förhastat..
Fick för mig att tipsa en forumanvändare om att jag hade en rulle jag tänkte sälja.
Skickade PM och fick genast svar åxå.
Efter lite olika frågeställningar så kom vi fram till ett pris (dubbelkollade även så han verkligen skulle ha den) som vi var överens om.
Rullen var delvis nermonterad så jag skulle behöva någon dag på mig att smörja och återmontera den vilket blev väldigt uppskattat!
Kostade på en ordentlig uppsmörjning med avsedd TGs smörja på rätt ställe enligt önskemål från "köparen".
Jag meddelar en kväll senare att rullen är klar och vad får man till svar:
Jag har köpt en annan rulle så det blir ingen affär...
Hur skulle ni erfarna forumanvändare reagera då?
Jag fick en halvtaskig förklaring där det helt plötsligt bla klagades på priset (som vi kommit överens om).
Vad ska man säga, världsklass?
Jag har gjort något förhastat..
Fick för mig att tipsa en forumanvändare om att jag hade en rulle jag tänkte sälja.
Skickade PM och fick genast svar åxå.
Efter lite olika frågeställningar så kom vi fram till ett pris (dubbelkollade även så han verkligen skulle ha den) som vi var överens om.
Rullen var delvis nermonterad så jag skulle behöva någon dag på mig att smörja och återmontera den vilket blev väldigt uppskattat!
Kostade på en ordentlig uppsmörjning med avsedd TGs smörja på rätt ställe enligt önskemål från "köparen".
Jag meddelar en kväll senare att rullen är klar och vad får man till svar:
Jag har köpt en annan rulle så det blir ingen affär...
Hur skulle ni erfarna forumanvändare reagera då?
Jag fick en halvtaskig förklaring där det helt plötsligt bla klagades på priset (som vi kommit överens om).
Vad ska man säga, världsklass?
Kommentera