Vilka av er på fiskesnack är emot krig?
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Vilka är emot krig?
Collapse
X
-
Jag röstar mot ett krig. Mest för att jag misstror USA:s motivering. Kan inte riktigt förstå varför inte Irak skulle kunna skaffa sig massförstörelsevapen. Alla andra har ju sådana. Israel tex. Visserligen har Saddam visat sig beredd att använda sina (gas mot tusentals kurder i Halabja) men det har ju även USA (atombomber mot Japan). Tror att USA är det största hotet mot världen.MVH
JD
-
Jag tycker precis som du, JD. Undrar hur Bush kan/vågar uttala sig som han gjorde tidigare idag(kl: e 23 hos mig). Han får bara fler emot sig hela tiden och snart är det bara Texasbor som håller med honom. Sen är det fullkomligt respektlöst av honom att uttrycka sig som han gör.Krig= Fiske,fred=
Kommentera
-
Om man bortser från alla mäniskor som skulle dö i ett kärnvapenkrig, tänk hur många fiskar som skulle dö av atombomberna! Men å andra sidan (jag är imot krig) tänk vilka CP fiskar som skulle kunna utvecklas...
Lödde å= (Kanske beroende på kraftledningarna)= stora gäddor...
Irak + radioaktivitet = (kanske) Big Fish...Gone fishing- will never come back!
Kommentera
-
Krig är aldrig bra ! löser aldrig några problem. Usa vill bara åt Iraks olja.
Kommentera
-
Svårt för oss här uppe att sätta sig in i hur bedrövligt krig är antar jag. Jag skulle verkligen inte orka med nåt krig där jag bor. Förstår inte hur de orkar hålla på. Finns ju en massa saker som är roligare. Fast det är klart, så länge nån skor sig på det hela kommer det ju att finnas kvar. Krig är verkligen "big business" som det brukar heta.
//KBJ@
Kommentera
-
Originally posted by JD
Jag röstar mot ett krig. Mest för att jag misstror USA:s motivering. Kan inte riktigt förstå varför inte Irak skulle kunna skaffa sig massförstörelsevapen. Alla andra har ju sådana. Israel tex. Visserligen har Saddam visat sig beredd att använda sina (gas mot tusentals kurder i Halabja) men det har ju även USA (atombomber mot Japan). Tror att USA är det största hotet mot världen.
Kommentera
Foton
Collapse
-
Hej!
Är det någon som har något bra tips på hur man får bort intorkat fiskblod från insidan...1 Foto-
Kanal: Övrigt - Ej fiskerelaterat
2024-07-27, 19:22 -
Relaterat
Collapse
Ämnen | Statistik | Senaste inlägg | ||
---|---|---|---|---|
Startad av Usling, 2016-11-11, 09:56
|
252 svar
80 914 visningar
0 gillar
|