elmotor - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

elmotor

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

• elmotor

Hej jag funderar på att köpa en elmotor till min lilla jolle. Men jag har ingen aning om vad som är bra eller inte, någon som har några tipps ?

Nu till våren ska jag köpa en elmotor till min 4,3 båt som ska uderlätta vid trollig framförallt,bränslekostnader, och för min 9,5as bästa! men jag tror att jag får för försöka göra typ ett fästa bredvid min 9,5 som hänger på annars kommer det ta 5 timmar att komma till fiskestället! har hört att minikota är bra!? Men hur är det där igentligen med att ha en elmotor bredvid 2 taktaren?! Finns det elmotorer som är annpassad så den ska passa på kanten bredvid motorn, alltså ett enkelt fäste?!

Kommentera

Ursprungligen postat av Perkan
      Hej jag funderar på att köpa en elmotor till min lilla jolle. Men jag har ingen aning om vad som är bra eller inte, någon som har några tipps ?
      Jag har en minn kota elmotor som jag visserligen bara kört en säsong med - men dock ganska flitigt. Den är väl den mest sålda och enligt många den bästa. Har ingen erfarenhet av några andra elmotorer men jag är mycket nöjd med min. En fröjd är det att att glida fram med den och många kompisar med erfarenhet av bensinare, är positivt överaskade av dess kapasitet och förstås ljudvolymen.

Kommentera

Foton

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
      Startad av BeBest, 2004-08-27, 19:52
      12 svar
      1 434 visningar
      0 gillar
      Senaste inlägg Mathias 70  
      Startad av Usling, 2016-11-11, 09:56
      259 svar
      87 404 visningar
      0 gillar