Vad är den äckligaste maten ni vet? Själv tycker jag fiskbullar och dillsås är vidrigt
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Äckligaste maten?
Collapse
X
-
Personligen tycker jag inte att det finns äcklig mat.
Däremot finns det mat som jag i nte skulle kunna tänka mig att äta för att jag inte tycker om, osmaklig, ja, men äcklig, nä...
Jag har väldigt svårt att äta fårkött. Vet inte varför, men det funkar bara inte för mig.There's only a thin line between standing on the shores fishing or looking like a complete idiot...
Kommentera
-
Jag har inte ätit ostron och ska nog vara jädrigt nära svälten innan jag gör det! Kan väl säga att feta insektslarver eller valspäck inte heller känns som ett förstahandsval Njure gonar fan så det avstår jag också länge ifrån. Slutligen vill jag hävda att för min mors hemlagade nyponsoppa är osmaklig en synnerligen blek beteckning!Må vi alla ha ett intressant fiske!
Kommentera
-
Grisfötter i gele som min mormor brukade äta med händerna. Fettet hängde och dallarade från det övriga klägget. Mormor smackade och åt med öppen mun.
Annars så...all frukost tex fil, yoghurt, risifrutti och övriga mejeriprodukter kan jag bara inte få ner. Jag minns än i småskolan när jag hade fått för mej att jag var allergisk mot pasta som matkärringen tvingade mej äta fil. Sen tvingade dom mej äta potatis(kall) och köttfärssås. Sån mobbing kan sätta ordentliga spår i en människa. Så nu äter jag bara mackor och potatisships till frukost.my precious....
Kommentera
-
Skolans kokta torsk har satt en outplånlig standrad för äcklig mat. Torsk är min absoluta favoritmat, men kokt...
Annars har jag ätit isländsk haj. Förstod jag dom rätt gräver dom ner den i varm mark o låter den surna i 3 år. Jag kan ha missförstått dom men hajen förstod jag... Inte tjänlig.
Kommentera
-
KALOPS , skolan och min mamma kan konsten att förstöra kött genom detta vidriga hopkok med kryddpeppar och morötter(kokta). Skolans "kokta" potatis med hårda knölar i som knastrade när man tuggade dem var inte heller någon höjdare, särskilt inte när den var kall (90% av måltiderna).
Skolans kalops + "kokta" potatis är en kombination som får mig mera illamående än alla "Faces of death"-filmerna tillsammans.Senast ändrad av pontus; 2004-12-14, 19:25.Allt eller inget är min filosofi!
Kommentera
Foton
Collapse
-
Hej!
Är det någon som har något bra tips på hur man får bort intorkat fiskblod från insidan...1 Foto-
Kanal: Övrigt - Ej fiskerelaterat
2024-07-27, 19:22 -
Relaterat
Collapse
Ämnen | Statistik | Senaste inlägg | ||
---|---|---|---|---|
Startad av Usling, 2016-11-11, 09:56
|
252 svar
81 026 visningar
0 gillar
|